Vuurwerk Folders 2004/2005

Simsfan88

Registered User
Lenny.nl zei:
Ik heb weer nieuwe folders toegevoegd van 2004 - 2005.

www.vuurwerkfolders.nl

Klopt, 22 en 23 November :

23 november 2004:
Duitse folders toegevoegd.
Ik heb ze nog niet gesorteerd dus plof het er maar ff zo op.
Bedankt Joost van vuurwerkfilmpjes.nl!
22 november 2004:
folder van Berendsen 2004 - 2005 toegevoegd.
folder van Hairshop Cor Heemskerk 2004 - 2005 toegevoegd.
folder van Wapenhandel Donck 2004 - 2005 toegevoegd.
kijk bij folders op jaartal voor de nieuwe folders!

Staan mooie bij ;-) .
Hoe kom jij eigenlijk al aan al die folders ?

Lenny.nl

Registered User
Simsfan88 zei:

Klopt, 22 en 23 November :

23 november 2004:
Duitse folders toegevoegd.
Ik heb ze nog niet gesorteerd dus plof het er maar ff zo op.
Bedankt Joost van vuurwerkfilmpjes.nl!
22 november 2004:
folder van Berendsen 2004 - 2005 toegevoegd.
folder van Hairshop Cor Heemskerk 2004 - 2005 toegevoegd.
folder van Wapenhandel Donck 2004 - 2005 toegevoegd.
kijk bij folders op jaartal voor de nieuwe folders!

Staan mooie bij ;-) .
Hoe kom jij eigenlijk al aan al die folders ?

Kijk als je een site begint met de naam vuurwerkfolders.nl dan vraag je erom:)

En mensen die vuurwerkfolders op het internet tegenkomen sturen me een mailtje en zodoende krijg ik ze binnen.
Alle dank aan de bezoekers van mijn site!:9~

Simsfan88

Registered User
De BoerenBond folder is ook uit, tenminste bij ons hier en nog een folder van Diamant Collection maar ik weet niet of dat diezelfde is die er al op staat.
IIG: BoerenBond is rlx :-D

Huge_Cohones

Registered User
Hmm, ik heb nog niets van de BB gekregen... Ik zal er zo eens langs fietsen om te kijken of ze daar al liggen. Ik hoop wel dat de Boerenbond hier nog mag verkopen. Vorig jaar hebben ze het hele zooitje verbouwd vlak voor de vuurwerkverkoop, dus ze zullen wel aan de eisen voldoen (hoop ik).

Groeten, Huge

Buitenhuis

Registered User
Simsfan88 zei:
Hey heeft iemand hier al vuurwerkfolders thuis? Ik heb ze wel op internet gezien maar er is er nog geen één door mijn brievenbus gevallen helaas...

De meeste vuurwerkfolders vallen na 5 december in de bus. Je kunt ze denk ik wel halen bij winkels die aan verkoop doen.

BMW-freaky

Registered User
Ik heb net de folder binnen van Schuurmans, de "Schuurmans vuurwerk giga vuurwerkkrant" :7 . Goedkope aanbiedingen, astros waren vorig jaar 2.50 en nu 1.65.. dus dat scheelt nogal, en dat is ook met de babypijltjes, grondbloemen enzovoort.

Lenny.nl

Registered User
BMW-freaky zei:
Ik heb net de folder binnen van Schuurmans, de "Schuurmans vuurwerk giga vuurwerkkrant" :7 . Goedkope aanbiedingen, astros waren vorig jaar 2.50 en nu 1.65.. dus dat scheelt nogal, en dat is ook met de babypijltjes, grondbloemen enzovoort.

Hey dat is wel goed nieuws!

Kun je die folder scannen en opsturen naar nieuwefolders@vuurwerkfolders.nl?
Dan krijgt de folder een mooi plaatsje op mn website

Mattenfreak

Registered User
Ik heb even foto's gemaakt van de folder en de prijslijst heb ik groot gelaten. Daar heb ik alleen de link van neergezet, want anders gaat het forum uit zijn vorm....

http://www.fireworkforum.com/images/folder6fwf.jpg (de prijslijst dus)

folder1fwf.jpg

folder2fwf.jpg

folder3fwf.jpg

folder4fwf.jpg

folder5fwf.jpg

Ivanhoe

Registered User
Het moet niet gekker worden met die verpakkingen in NL. Zie ik daar nu een kruitvat en zelfs een compleet fort? Het is toch geen playmobiel?

jetztgehtslos

Registered
die stukken vuurwerk bestaan al enkele jaren hoor Ivanhoe. je betaald er ook een leuke prijs voor, combinatie van fontein en luchtvuurwerk. erg onzinning en typisch Diamond achtig, kitcherig met zwakke uitwerking voor weinig geld. op de site van diamond stonden filmpjes van deze producten

Mattenfreak

Registered User
Berry19 zei:
Ik heb de boekvorm binnen van Schuurmans Krant, echt een foldertje, gisteren al in de bus(Regio Utrecht)

Die krijg ik hier bij mijn dealer als het goed is ook. Die is een stuk handiger! ;-)

@t vuurwerkfreakz:

Komt inderdaad uit Leusden! :p

Mattenfreak

Registered User
SReFLEctioN zei:
Mattenfreak heb je je flits nog aanstaan? Dit licht weerkaatst nl een btje, kan je ze ook maken zonder flits??

Ik had de flits aanstaan, want het was niet meer zo licht buiten en als ik de flitser uitzette werd het maar een vaag beeld. Kijk maar bij de prijslijst, die is zonder flits en is een stuk donkerder.

Als je ze toch zonder flits wilt moet je me even toevoegen op MSN, dan heb ik ze wel voor je... (pm me voor mijn adres)

Lenny.nl

Registered User
Ik heb weer wat folders toegevoegd de week:

4 december 2004:
Boerenbond folder 2004 - 2005 toegevoegd!

3 december 2004:
Happy Copy vuurwerk / De Bruin tweewielers folder 2004 - 2005 toegevoegd
2 december 2004:
Coppens Folder 2004 - 2005 uit Volkel toegevoegd.
Best Buy Folder 2004 - 2005 uit Wierden toegevoegd.
Touw en watersportcentrum Twente 2004 - 2005 toegevoegd
Koopjeshal Tilburg 2004 - 2005 toegevoegd
Folders op naam weggehaald omdat er een update komt en omdat je ook alles kan vinden bij het jaartal

Laatst bewerkt:
Bovenaan