Vuurwerk en opkomst Kampioenswedstrijd Ajax - VVV seizoen 2011/2012 (02-05-2012)

gizmo75

Registered User
Hierbij mijn filmpje van de opkomst en het daarbij afgestoken vuurwerk van de Kampioenswedstrijd seizoen 2011/2012 tussen Ajax en VVV in de Amsterdam Arena:

gizmo75

Registered User
Bij een Kampioenschap hoort ook een Huldiging! Hierbij mijn filmpje van de Huldiging van Ajax als Kampioen van het seizoen 2011-2012 waarbij het nodige vuurwerk werd afgestoken. Gecontroleerd op en rond het podium maar natuurlijk ook de nodige fakkels, klappers en mortiertjes vanuit het publiek.

bridge

Bronzen Member
mortiertjes vanuit het publiek? wat moet ik me daarbij voorstellen? er wordt een buisje in de lucht geworpen die je dan weer moet vangen?

gizmo75

Registered User
@Bridge: lolbroek, ben benieuwd hoe jij die kleine voorgemonteerde single shotjes dan noemt zoals de Thunder King, Sick6, Asian Thunders, etc. Want dat was wat er afgestoken werd en ik hier bedoelde... (zie 0.53 in het filmpje).

bridge

Bronzen Member
@Bridge: lolbroek, ben benieuwd hoe jij die kleine voorgemonteerde single shotjes dan noemt zoals de Thunder King, Sick6, Asian Thunders, etc. Want dat was wat er afgestoken werd en ik hier bedoelde... (zie 0.53 in het filmpje).

wha ha. proficiat met het kampioenschap. gelukkig zijn we hier in Breda ook veilig. Met name met dank aan Robert Schilder.

Bovenaan