Vuurwerk eist minder slachtoffers

Mortierke

Registered User
Dat is prachtig nieuws, nu hoop ik dat de meeste geen kattekwaad meer gaan uithalen met vuurwerk en een beetje gezond verstand gaan gebruiken, zo zullen ze niet meer zo hard gaan roepen om een vuurwerk verbod.

joszie

Zilveren Member
Ik hoorde het vandaag al op de radio ja. Heel goed. Jammer dat er veel omstanders door andermans vuurwerk gewond raken. Toch meer die oogbrillen gaan toedienen..

slabbetje

Registered User
oo goed nieuws... maar volgendjaar nog wel vuurwerk kunnen afsteken he.
Mijn wens is: Ieder jaar nog vuurwek te kunnen afsteken.

Plum Bloom

Registered User
Goed nieuws! Denk wel dat de uitstekende weersomstandigheden een positieve rol hebben gespeeld en daardoor het beeld mogelijk wat vertekenen (twee jaar terug veel wind, vorig jaar mist). Verder is volgens mij aan de cijfers af te lezen (aantal pubergewonden) dat er dit jaar door toedoen van justitie-acties veel minder supervlinders de markt hebben gehaald. Denk dat het beton in die vervloekte krengen de grootste boosdoener is van allemaal. Weg met die zooi!

KruitFreak

Registered User
Hoe dan ook, alle beetjes helpen.
Goede voorlichting, juiste kleding, vuurwerkbril, goegekeurd vuurwerk, afstand houden etc.

Kortom, een erg goed bericht en doel is natuurlijk om het volgende jaarwisseling nog beter te doen. Wij kunnen als freak in ieder geval het goede voorbeeld geven.

-RX

Registered User
Inderdaad een geweldig bericht, en dan ook het feit dat consument en veiligheid ook zegt dat het niet haalbaar zal zijn een verbod op te leghgen!!! Heerlijk!!!!

gr -RX

Bovenaan