• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Vuurwerk DVD

Hollie

Registered User
Hoi Hoi allemaal, ik heb via mediamarkt Rotterdam een leuke vuurwerk dvd kunnen bemachtigen. Het is een dvd met 1 a 1,5 uur ( heb hem nog niet helemaal gekeken) alleen maar vuurwerk, vuurwerk en nog eens vuurwerk. Wat ik begrepen heb is het van een aantal show's van onze oosterburen. Ik wil weten of ik jullie hier blij mee kan maken en omdat een dvd een beetje groot is om hier te posten wil ook weten of er iemand zo slim is ( ik niet dus ) om te kijken of het mogelijk is om deze beelden bij jullie te krijgen zodat jullie weer eens een nat droompje kunnen hebben:cheesy:

Het is niet toegestaan om Dvd materiaal op het net te zetten zonder dat de ©-righter daar van op de hoogte is gebracht.
Wij kunnen en mogen die beelden dus niet gebruiken .

@ Hollie.

Maak even een foto van de dvd.

Dan kunnen de freaks bekijken, over welke dvd het gaat.
Bovenstaande opmerking, geld inderdaad voor mij....:cheesy:

Gaat het om deze dvd?

DSC03112.JPG

Voorkant

DSC03113.JPG

En de achterkant.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan