Vuurwerk Collectie!!

martijn_vuurwerkgek

Registered User
Omdat ik toch nog moet afwachten met afsteken, maar net zoals zovelen even een compilatie gemaakt van mijn collectie voor dit jaar

Iedereen heel veel stookplezier morgen!!

white thunder

Registered User
Mooie collectie,ik zie van veel dingen 2x,gaat dit in een show verwerkt worden?Zo ja,ben wel benieuwd naar je filmpjes dan:hehe!:,zo niet,dan hebbie aardig wat te doen,fijne jaarwisseling en stookze!

martijn_vuurwerkgek

Registered User
Mooie collectie,ik zie van veel dingen 2x,gaat dit in een show verwerkt worden?Zo ja,ben wel benieuwd naar je filmpjes dan:hehe!:,zo niet,dan hebbie aardig wat te doen,fijne jaarwisseling en stookze!

Inderdaad, de planning is om in totaal 2 showtjes te schieten:

's middags rond half 5:

Schietlijst:

8x Vulcan Fontein
2x Dutch Thunder
2x Fluitbak
3x Dutch Thunder
5x Daydream Smoking (2-3 opstelling, 3 om de breedte te bepalen en dan nog 2 ertussen om het lekker kleurrijk te maken :) )
1x heavy legends 25
4x Dutch thunder
4x Heavy legends 16
6x Colour Break
10x Secret Salute ( Finale )

00:00

8x Vulcan
1x Golden Wave
2x 1 Million Blinkers
2x Pamela
2x Tequila Blue
2x King Cobra
2x Metal Explosion
2x High Calibre
1x Big Momma
3x Golden Box Cake 2 ( cake 1 schiet ik 's avonds gewoon een keer lekker 3x weg )
3x Starpalm ( finale )

Overige potten/fonteinen/pijlen schiet ik tussendoor per stuk af, dutch thunders ga ik nog iets bijvullen morgen, in mijn ogen een van de hardste knalcakes van dit moment! en als ik er dan toch ben dan gaat er denk ik nog wel een aantal potten voor tussendoor mee naar huis:smiling:

Bovenaan