Vuurwerk collectie video van Metallicafan

metallicafan

Registered User
Eindelijk alles binnen. Ben langs vuurwerkgigant apeldoorn, kuiper koekange en felix in ijselmuiden geweest.
Omdat het me niet lukt om foto's op dit forum te uploaden heb ik een filmpje gemaakt. Daarbij vertel ik ook waarom ik voor de diverse producten heb gekozen.

Update:
ik ben er inmiddels achter hoe het werkt en het is me dus gelukt om de collectiefoto als nog te uploaden. Je moet dus eerst de foto's in je eigen foto album uploaden en van daaruit de linken per foto invoegen in het desbetreffende topic.

20141229_150224.jpg

20141229_150026.jpg

20141229_150016.jpg

http://freakpyromaniacs.com/album/data/500/medium/20141229_143701.jpg

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
mooie collectie, al vind ik filmpjes over het algemeen niet handig (dat ligt aan mij ik zie dan geen overzicht)..
wat ik er van zien kon ga jij je zeker goed vermaken.:hehe!:

metallicafan

Registered User
mooie collectie, al vind ik filmpjes over het algemeen niet handig (dat ligt aan mij ik zie dan geen overzicht)..
wat ik er van zien kon ga jij je zeker goed vermaken.:hehe!:

Dat vind ik ook. Omdat ik een mac heb kan ik geen foto's uploaden op freakpyromaniacs, bij vuurwerkvrew kan ik dat wel. daar heb ik wel mijn collectie foto op staan:

http://

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker

painkiller

Registered User
Heel vreemd is het niet. Heb het net even nagekeken en ik heb via safari ook geen mogelijkheid om foto's direct te Uploaden. De "bladeren" knop lijkt te ontbreken.

metallicafan

Registered User
Update:

ik ben er inmiddels achter hoe het werkt en het is me dus gelukt om de collectie foto als nog te uploaden. Je moet dus eerst de foto's in je eigen foto album uploaden en van daaruit de linken per foto invoegen in het desbetreffende topic.

Zie voor foto's de startpost

Laatst bewerkt:

metallicafan

Registered User
Mooie collectie hoor!

Wat vond je van de Space Invasion pijlen?

Ik vond de effecten heel mooi, mooier dan lightyear. de effecten blijven met name langer hangen. wel zijn de effecten aan de kleine kant doordat de pijl heel hoog gaat. ook zit er maar 33,5 gram in terwijl wolff op de site heeft staan 36,5 gram

Bovenaan