vuurwerk collectie 2011/2012

Moontan

Moderator
Medewerker
Wat een gigantische hoeveelheid vuurwerk. Ik neem aan dat je begint zodra het donker wordt en doorgaat tot het weer licht wordt?

Gertjanberg

Registered User
DSC06535.JPG

DSC06540.JPG

bij deze...

Wolff_freak7

Registered User
Wat een gigantische hoeveelheid vuurwerk. Ik neem aan dat je begint zodra het donker wordt en doorgaat tot het weer licht wordt?

hoop dat ik wel iets eerder klaar ben.
schiet ook veel cakes per 2 of 3 dus dan schiet je ook wat sneller op!
en het is idd weer lekker veel dit jaar.

Gertjanberg

Registered User
het was ook een zeer geslaagde dag, 3.45 uit bed, 4.30 opweg naar orthen en daar dan in je broek scheiten van spanning want er stond politie naast onze volle auto(!) het ging gelukkig goed, trouwens: super mooie zaak en de service is ook dik voor elkaar. daarna opweg naar huis, uitladen en vol gas naar harten4, hier ook een prima service maar the cube was niet geleverd, erg jammer. hiervoor de treasure island gehad. al met al was het een leuke maar dan ook zware energieslopende dag!!

painkiller

Registered User
Gertjan; hoe zit het bovenste deel van het rek vast? Of heb je ze alleen onder ingeboord?
Ziet er een beetje instabiel uit.

D

Deleted member 17038

Guest
Mooie collectie mooie projectjes! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Gertjanberg

Registered User
Gertjan; hoe zit het bovenste deel van het rek vast? Of heb je ze alleen onder ingeboord?
Ziet er een beetje instabiel uit.

er zitten latje langs gelijmd, zo zitten ze mooi stevig(zo ziet het er misschien niet uit) er is weinig beweging in te krijgen en ziet het er erg strak uit... ook kan je de rekjes er heel makkelijk vanaf halen om ze op te bergen.

Laatst bewerkt:

polleke45

Registered User
De collectie ziet er goed uit, de projecten zien er goed uit, nu alleen nog zorgen dat jullie zelf er goed uitzien en het plaatje is compleet:hehe!:.
En wat gaat er trouwens met de 11 ggm's gebeuren? Projectje?
In ieder geval gaan jullie gigantisch veel lol hebben zo te zien.

Gertjanberg

Registered User
De collectie ziet er goed uit, de projecten zien er goed uit, nu alleen nog zorgen dat jullie zelf er goed uitzien en het plaatje is compleet:hehe!:.
En wat gaat er trouwens met de 11 ggm's gebeuren? Projectje?
In ieder geval gaan jullie gigantisch veel lol hebben zo te zien.

10 tegelijk jonge!!!! BAM!!

Gertjanberg

Registered User
helemaal happy hier, leuk projectje geschoten met 3x silver salute, 5x geen glitter missile batery en 2 hoogmoedjes(zeer waarschijnlijk binnenkort een film) ook ging het singleshots project fantastisch! misschien iets te snel maar dat nemen we voor lief.

hier wat foto's van na het stoken(potten zijn al opgeruimd)

DSC06542.JPG

DSC06543.JPG

DSC06544.JPG

DSC06545.JPG

DSC06546.JPG

DSC06547.JPG

Kijk en geniet!!

Bovenaan