Vuurwerk Booomy

Booomy

Registered User
Zo al mijn spullen zijn binnen ;-). Moest 3 adressen af vandaag. Vechtweelde Maarssen, Harten vier Veenendaal en Riezebos Amersfoort. Alleen bij de Vechtweelde heel kort moeten wachten en bij de andere twee was ik gelijk aan de beurt. Overal prima service dus ik kom daar zeker weer terug. Nu alles even uitstallen en dan nog ff werken. En dan kunnen we morgen aan de slag :). Fijne knutseldagen allemaal!!!

smilli

FPM Filmer
Zo al mijn spullen zijn binnen ;-). Moest 3 adressen af vandaag. Vechtweelde Maarssen, Harten vier Veenendaal en Riezebos Amersfoort. Alleen bij de Vechtweelde heel kort moeten wachten en bij de andere twee was ik gelijk aan de beurt. Overal prima service dus ik kom daar zeker weer terug. Nu alles even uitstallen en dan nog ff werken. En dan kunnen we morgen aan de slag :). Fijne knutseldagen allemaal!!!

Doe is een fototje anders:smiling:

Booomy

Registered User
Het heeft even geduurd, maar hier is de foto van de collectie dan eindelijk.
booomy-albums-collectie-2013-2014-picture4547-de-collectie-van-2013-2014.jpg

Ik heb ook nog een filmpje van het pallet project. Gefilmd door een vriendin van me. Kwaliteit is niet helemaal super en er zitten ook nog wat regen op de lens, maar beter iets dan niets. Filmpje komt er zo spoedig mogelijk aan

Booomy

Registered User
Zo hierbij ook het filmpje van mijn pallet project. Toevallig had een vriendin een camera mee genomen en die wou het gelukkig filmen. Ze had nog nooit eerder vuurwerk gefilmd en dat is ook wel te zien in het begin ;-). Af en toe zijn de beelden niet helemaal scherp en zitten er wat spetters op de lens, maar beter iets dan niets.

Had alleen de zware jongens iets verkeerd getimed waardoor de finale al was geweest en deze cake nog door liep. Verder was ik er helemaal tevreden over. Hoop dat jullie het wat vinden.

Gr Lars

Schietlijst:
Gracefull 2x
Crossing Crossets 2x
Battle 2x
Fire Emblem 2x
Blue Dimension 2x
Heavy Legend Super blinking Willows 1x
Falcon 1x
Heavy Legend Spider king 1x
Zware jongens 1x
Zware jongens 1x
Sky Screamers 1x
Secrete Salute 3x
Hoogmoed 6x

Booomy

Registered User
Thnx Conrad. Was er ook wel tevreden over. Show was niet zo heel spectaculair als ik de andere shows hier voorbij zie komen ;-) maar voor een 2e keer zoiets maken was het niet slecht. Volgend jaar wil ik wel dat de cakes iets sneller achter elkaar aan gaan. Nu zie je vaak nog dat er 1 cake per keer gaat (op het einde na dan).

Misschien dat ik volgend jaar zelfs 2 van deze pallets ga maken en ze aan elkaar lont, maar dat zien we volgend jaar wel weer ;-)

Shenanigan

Registered User
Ik vond het een goed project. Heb genoten van je filmpje.

Ik vond vooral de opbouw goed, met een mooie escalatie aan het einde. Dat die zware jongens nog even doorliep vond ik juist wel charmant. Als je het expres zo zou willen doen zou het niet lukken.

Ik vond het ook sterk dat de Spider King alleen ging, want juist de pauzes maken hem bijzonder. Dat valt weg als je er twee tegelijk schiet, of combineert met wat anders.

En leuk om ook wat beelden van het lanceerplatform in actie te zien.

Booomy

Registered User
Thnx Shenigan. Het was idd wel de bedoeling om de spider king alleen te laten schieten. In mijn ogen een heerlijke cake met schitterende effecten. Thnx voor je reactie!!

Bovenaan