Vuurwerk afhalen: Laatste tips!!

magnolia

Registered User
Ja Joost, een geheim wat veel mannen hier op het forum bij zich dragen. Vrouwen willen graag alles weten!!

En dat is nou juist een van de grootste fouten die vrouwen kunnen maken ha ha .
als mijn vader en ik het over vuurwerk hebben wil hij ook liever niet dat wij over geldbedragen praten .
dus het euvel is mij wel bekent .

KoenL

Registered User
Voor diegenen met een relatie: bereidt je goed voor op de vragen die gaan komen zoals: ""jeetje wat een boel vuurwerk, wat heeft dat wel niet gekost.""

Blijven volhouden dat je een heeeele boel gratis mee kreeg en dat de korting zogenaamd ook dit jaar weer bijzonder hoog was!

Lino90

Registered User
@KoenL dat is inderdaad een excuus wat ik voorheen gebruikte hier thuis, haha. Ik kreeg zogenaamd mijn halve vuurwerkcollectie gratis of met hele erge korting.

Helaas, zijn de folders nu ontdekt en de prijzen redelijk bekend.

Warlord

Registered User
Dit jaar voor het eerst een extra paar handen mee en op die manier mn capaciteit verdubbeld.

En mijn partner vraagt nooit voor hoeveel maar die vraagt altijd waar ik die hoeveelheid ga stallen.
Grrrr..

AWG

Registered User
Voor diegenen met een relatie: bereidt je goed voor op de vragen die gaan komen zoals: ""jeetje wat een boel vuurwerk, wat heeft dat wel niet gekost.""

ik ga me hier niet populair mee maken, maar fok it.
Is het echt zo erg gesteld??
Heb geen relatie maar als ik die wel had moest ze gewoon eens niet zo zeiken, ze wist waar ze aan begon net zoals ik weet waar ik aan begin met haar.
als ze moeite heeft met mijn uitgavenpatroon dan kan het een leuke discussie worden over haar uitgavenpatroon.
als je allebei moeilijk rond kunt komen zul je de tering naar de nering moeten zetten maar zolang je het beiden goed hebt, moet ze gewoon simpelweg niet zeiken.
-alle rekeningen worden stipt betaald
-niemand komt tekort aan kleding schoenen etc etc
-er is altijd genoeg te eten en te drinken in huis.
-er wordt gewoon door-gespaard
dus moet ze gewoon niet zeiken.

ik ga een beetje verstoppertje spelen voor mijn eigen vrouw ben gestoord zekers....:hehe!:
Zou gewoon zeggen wat ik gekocht had en hoeveel het gekost had, ik ga dingen niet verdraaien of mooier voordoen dan het in werkelijkheid is.
als ze er problemen mee heeft?? jammer voor haar, een man is alleen verantwoording schuldig aan zijn vrouw over zijn verdiende geld als hij een gat in zijn hand heeft en alles erdoorheen brasst, is dat niet het geval dan heeft ze dat gewoon te accepteren en accepteren dat kan iedereen aanleren.
ik heb 3 oudere zussen en een moeder ik ben ''gehard'' in dat soort dingen, bepaal zelf wel wat ik doe met mijn eigen geld, als jouw geld in hun zakken verdwijnt het ook in de zakken van zalando,boohoo.com en bonprix en al die andere kledingmeuk shops.

Gewoon niet ingaan op die ''onweerskop'' ''pruil-lip'' en ''testbeeld'', vrouwen hebben een harde kop en kennen allerlei trucjes maar als je die trucjes leert kennen kun je ze negeren, en trekken ze vanzelf wel weer bij.
Maarja helaas wat ik ervan zie om me heen zijn veel mannen ''deurmatten'' ''broeklozen'' en ''onderdeduimpjes'' van hun vriendin/vrouw.
je weet zelf wel of je onder de plak zit bij je vrouw dus wie de schoen past trekke hem aan..:tounge:

jullie zijn toch kerels?? wees dat dan ook:tounge: and don,t get pussywhipped.:hehe!:

maargoed mag iedereen zelf weten,:hehe!:

blackpowder

Registered User
ik ga me hier niet populair mee maken, maar fok it.
Is het echt zo erg gesteld??
Heb geen relatie maar als ik die wel had moest ze gewoon eens niet zo zeiken, ze wist waar ze aan begon net zoals ik weet waar ik aan begin met haar.
als ze moeite heeft met mijn uitgavenpatroon dan kan het een leuke discussie worden over haar uitgavenpatroon.
als je allebei moeilijk rond kunt komen zul je de tering naar de nering moeten zetten maar zolang je het beiden goed hebt, moet ze gewoon simpelweg niet zeiken.
-alle rekeningen worden stipt betaald
-niemand komt tekort aan kleding schoenen etc etc
-er is altijd genoeg te eten en te drinken in huis.
-er wordt gewoon door-gespaard
dus moet ze gewoon niet zeiken.

ik ga een beetje verstoppertje spelen voor mijn eigen vrouw ben gestoord zekers....:hehe!:
Zou gewoon zeggen wat ik gekocht had en hoeveel het gekost had, ik ga dingen niet verdraaien of mooier voordoen dan het in werkelijkheid is.
als ze er problemen mee heeft?? jammer voor haar, een man is alleen verantwoording schuldig aan zijn vrouw over zijn verdiende geld als hij een gat in zijn hand heeft en alles erdoorheen brasst, is dat niet het geval dan heeft ze dat gewoon te accepteren en accepteren dat kan iedereen aanleren.
ik heb 3 oudere zussen en een moeder ik ben ''gehard'' in dat soort dingen, bepaal zelf wel wat ik doe met mijn eigen geld, als jouw geld in hun zakken verdwijnt het ook in de zakken van zalando,boohoo.com en bonprix en al die andere kledingmeuk shops.

Gewoon niet ingaan op die ''onweerskop'' ''pruil-lip'' en ''testbeeld'', vrouwen hebben een harde kop en kennen allerlei trucjes maar als je die trucjes leert kennen kun je ze negeren, en trekken ze vanzelf wel weer bij.
Maarja helaas wat ik ervan zie om me heen zijn veel mannen ''deurmatten'' ''broeklozen'' en ''onderdeduimpjes'' van hun vriendin/vrouw.
je weet zelf wel of je onder de plak zit bij je vrouw dus wie de schoen past trekke hem aan..:tounge:

jullie zijn toch kerels?? wees dat dan ook:tounge: and don,t get pussywhipped.:hehe!:

maargoed mag iedereen zelf weten,:hehe!:

Praat er over samen en kom er samen uit. trust me dat werkt het beste :smiling:

voor de rest on topic, als je weet dat ze geen goede tassen geven. neem ze dan zelf mee of haal een winkelwagen bij de supermarkt ( mits in de buurt )

AWG

Registered User
Praat er over samen en kom er samen uit. trust me dat werkt het beste :smiling:

voor de rest on topic, als je weet dat ze geen goede tassen geven. neem ze dan zelf mee of haal een winkelwagen bij de supermarkt ( mits in de buurt )

precies, praat erover samen, stel een voor jou redelijk bedrag voor en zij stelt een voor haar redelijk bedrag voor (beiden voor de hobby,s die je leuk vindt) en zolang zij de hare niet overschreid moet je ook zo eerlijk zijn om dat zelf niet te doen.
maar dan niet pijpzeiken over bedragen, ook niet zeiken over hoeveelheden en al zeker niet verstoppertje spelen voor elkaar(speel dan beter verstoppertje met elkaar...:hehe!:).
zij heeft haar geld jij hebt jouw geld samen moeten jullie het zien te rooien, voor de 1 zal het budget op 300 zijn afgesproken voor de ander op 3000.
neem aan dat als je financieel niet superbreed hebt dat je dan ook wel snapt dat een extra 150 euro cakebox geen handige beslissing is als je alleen maar budget had voor een leuke meterpakket en wat pijlen.
net zo goed als zij ook niet onbeperkt haar kledingkasten vullen kan met zooi die ze niet of 1 keer droeg, als je niet veel te makken hebt.

maarja whatever.
dat je tassen van thuis mee moet nemen is al genoemd(toevallig ook door mij). van die gevlochten van ah of gamma ofzo.(bij rijswijkse krijg je ze ook).

Sophie

Registered User
Wilde toch even reageren :smiling: Waarschijnlijk een van de weinige vrouwen op dit forum, maar heb jullie verhaaltjes eens doorgelezen.
Niet alle vrouwen zijn zo :tounge: Ik heb mijn vent vanochtend om 7.30 uur uit zijn nest gehaald omdat ik er snel bij wilde zijn!!
Hij niet echt blij (vanwege het vroege opstaan), maar het was wel voor een goed doel!!..

Weet dat het voornamelijk een "mannending" is, maar nogmaals..........er zijn ook vrouwen die dol zijn op vuurwerk :smiling:

Iedereen veel plezier tijdens de jaarwisseling, en geniet ervan!!!

shinji

Moderator
Medewerker
Wilde toch even reageren :smiling: Waarschijnlijk een van de weinige vrouwen op dit forum, maar heb jullie verhaaltjes eens doorgelezen.
Niet alle vrouwen zijn zo :tounge: Ik heb mijn vent vanochtend om 7.30 uur uit zijn nest gehaald omdat ik er snel bij wilde zijn!!
Hij niet echt blij (vanwege het vroege opstaan), maar het was wel voor een goed doel!!..

Weet dat het voornamelijk een "mannending" is, maar nogmaals..........er zijn ook vrouwen die dol zijn op vuurwerk :smiling:

Ik wil natuurlijk niet stoken in een goed huwelijk maareh.......

ifeelfine

Registered User
ben ergens blij dat ik tot morgen 18.00 uur moet wachten.......glibber glibber glibber zie me al lopen met mijn dozen vol.

zo nu snel van het forum af voordat ik groen en geel van jaloezie ga worden

goofygrunn

Registered User
"schatje hoeveel vuurwerk zal ik dit jaar kopen?"

""Nou wat denk je van 300 euro?"

"Hmmmzzz ik doe 500 okeej? ik heb het hele jaar hard gewerkt, al het geld zit in de kleine opkomst of spaar en heb nog nooit wat voor mezelf gekocht"

"ok deal" maar dit is het laatste jaar zoveel hoor.....

"tuurlijk schat" :tounge:

AWG

Registered User

zoals ik al zei: wie de schoen past trekke hem aan(iedere man weet als ie eerlijk is zelf wel of ie wel of niet onder de plak zit).
uitzonderingen zullen ook altijd aanwezig zijn, en in dit geval ben jij daar 1 van.
niks mis mee, niks neerbuigends naar vrouwen mee bedoeld, maar jij bepaald ook zelf wat je leuk vind en dat doe je dan vervolgens, voor een man zou precies hetzelfde zo moeten zijn, en zoals ik ook al zei: als je het kan betalen waarom niet??
de 1 gaat piepen bij 100 euro de ander bij 1000 euro de ander vind 2500 genoeg en een ander zal het zo een zorg zijn, zolang alles maar gewoon zijn doorgang vinden kan buiten vuurwerk om.

redelijkheid,overleg en gun-factor daar draait het bij mijn weten om in een relatie.:smiling:

Bovenaan