Voor diegenen met een relatie: bereidt je goed voor op de vragen die gaan komen zoals: ""jeetje wat een boel vuurwerk, wat heeft dat wel niet gekost.""
ik ga me hier niet populair mee maken, maar fok it.
Is het echt zo erg gesteld??
Heb geen relatie maar als ik die wel had moest ze gewoon eens niet zo zeiken, ze wist waar ze aan begon net zoals ik weet waar ik aan begin met haar.
als ze moeite heeft met mijn uitgavenpatroon dan kan het een leuke discussie worden over haar uitgavenpatroon.
als je allebei moeilijk rond kunt komen zul je de tering naar de nering moeten zetten maar zolang je het beiden goed hebt, moet ze gewoon simpelweg niet zeiken.
-alle rekeningen worden stipt betaald
-niemand komt tekort aan kleding schoenen etc etc
-er is altijd genoeg te eten en te drinken in huis.
-er wordt gewoon door-gespaard
dus moet ze gewoon niet zeiken.
ik ga een beetje verstoppertje spelen voor mijn eigen vrouw ben gestoord zekers....:hehe!:
Zou gewoon zeggen wat ik gekocht had en hoeveel het gekost had, ik ga dingen niet verdraaien of mooier voordoen dan het in werkelijkheid is.
als ze er problemen mee heeft?? jammer voor haar, een man is alleen verantwoording schuldig aan zijn vrouw over zijn verdiende geld als hij een gat in zijn hand heeft en alles erdoorheen brasst, is dat niet het geval dan heeft ze dat gewoon te accepteren en accepteren dat kan iedereen aanleren.
ik heb 3 oudere zussen en een moeder ik ben ''gehard'' in dat soort dingen, bepaal zelf wel wat ik doe met mijn eigen geld, als jouw geld in hun zakken verdwijnt het ook in de zakken van zalando,boohoo.com en bonprix en al die andere kledingmeuk shops.
Gewoon niet ingaan op die ''onweerskop'' ''pruil-lip'' en ''testbeeld'', vrouwen hebben een harde kop en kennen allerlei trucjes maar als je die trucjes leert kennen kun je ze negeren, en trekken ze vanzelf wel weer bij.
Maarja helaas wat ik ervan zie om me heen zijn veel mannen ''deurmatten'' ''broeklozen'' en ''onderdeduimpjes'' van hun vriendin/vrouw.
je weet zelf wel of je onder de plak zit bij je vrouw dus wie de schoen past trekke hem aan..:tounge:
jullie zijn toch kerels?? wees dat dan ook:tounge: and don,t get pussywhipped.:hehe!:
maargoed mag iedereen zelf weten,:hehe!: