Vuurwerk Aarschot 28-8-2015

Z@P

Registered User
Ik mis een topic hier op het forum waar mede members getipt kunnen worden voor dit soort leuke shows :in love:

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik mis een topic hier op het forum waar mede members getipt kunnen worden voor dit soort leuke shows :in love:

Aarschot gaan we voor volgend jaar in de gaten houden. We kunnen helaas niet 100% scoren. Er glippen wel eens shows tussendoor. Maar we doens ons best!!

D

Deleted member 17038

Guest

Dat geldt ook vaak voor Duitse shows waar dan wel achteraf een topic voor word geopend maar de members net iets te lui zijn om ze van te voren in de agenda te zetten! :X3:

smilli

FPM Filmer
Niek er zijn zo ontzettend veel shows in Duitsland dat het heel lastig wordt alles bij te houden, we hebben al een berg werk aan de nederlandse shows alleen. Bovendien weten wij natuurlijk ook niet of de show überhaupt leuk zal zijn voor een freak dus de toppers alleen in de kalender zetten is wel eens lastig.

martino

Registered User
Bovendien weten wij natuurlijk ook niet of de show überhaupt leuk zal zijn

Ik ben al een aantal keren in Duitsland naar een "show" geweest waar enkel een paar consu cakes de lucht in vlogen. Of naar een kermis show waar een paar cake boxen en een enkele shell de lucht in ging. Je weet dus echt niet van te voren of het allemaal wel zo leuk is. Bovendien zijn er elk zomers weekend in Duitsland tientallen shows. Tis vaak maar net een beetje geluk hebben. Op de Duitse fora zijn de meeste shows wel te vinden trouwens.

Bovenaan