vuurwerk 2010/2011 van gunner7

sebastiaantje

Registered User
1300 Euro en 2000 Euro is gewoon veel geld om aan nl vuurwerk uit te geven, dat is een feit, alleen zijn er altijd mensen die dat wel doen omdat ze het kunnen missen, is altijd een discussie puntje geweest. En dat is ook prima hoor,
als je dat wilt doen en je kan het doen dan moet je het doen :), maar ik zal dat nooit doen al had ik nog zoveel geld.

Uiteraard gaat het om plezier, dat staat als een paal boven water :)

Bullshit. Jij vindt dat veel ik niet.Nou dan verschillen wij van mening!!!!!! En inderdaad gaat het om het plezier! En verders is dat geen discussiepunt!!!!!!!

Gr

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Bullshit. Jij vindt dat veel ik niet.Nou dan verschillen wij van mening!!!!!! En inderdaad gaat het om het plezier! En verders is dat geen discussiepunt!!!!!!!

Gr

Rustig aan Sabastiaan. Het is jou geld en jij bepaalt wat je ermee doet.
Niemand en vooral ik niet zal daar ooit iets over zeggen. Je hebt er zelf hard voor gewerkt. De 1 gaat naar de kroeg, de andere rookt er wiet van of koopt veel Lego en jij koopt er lekker vuurwerk van.

Veel plezier met je Knalkoning Lijst!

sebastiaantje

Registered User
Rustig aan Sabastiaan. Het is jou geld en jij bepaalt wat je ermee doet.
Niemand en vooral ik niet zal daar ooit iets over zeggen. Je hebt er zelf hard voor gewerkt. De 1 gaat naar de kroeg, de andere rookt er wiet van of koopt veel Lego en jij koopt er lekker vuurwerk van.

Veel plezier met je Knalkoning Lijst!

Het was niet echt zo aanvallend bedoeld. Sorry dat jullie het zo op hebben gevat, maar dat BULLSHIT is echt zo'n woord wat ik dan direct gebruik. Ik was het gewoon oneens met de bewuste persoon. Ik weet dat het op het forum leuk moet blijven en ik wil er absoluut niet voor zorgen dat het ongezellig wordt hier. Ik vindt dit forum echt te gek en wil dat dus niet verpesten.

Gr Sebastiaantje

Quadriffis

Registered User
Laten we voorop stellen dat er al mensen zijn die het uberhaubt zonde vinden om geld te spenderen aan vuurwerk. Dat gezegd hebbende is het verder totaal niet relevant om opmerkingen te maken over iemand anders budget. Probeer je gewoon in te leven wat iemand wenst/wil uit te geven aan in dit geval vuurwerk en help diegene in het maken van keuzes. Het is inderdaad geen discussiepunt waardig aangezien deze discussie eindeloos zal zijn omdat iedereen gelijk kan hebben.

michel0911

Registered User
Sorry voor oftopic gunner.
Michel, ik weet niet welk adres jij intikt in je browserbalk maar ik tik FREAKpyromaniacs.nl in. Hier zitten mensen die helemaal gek zijn van vuurwerk en daar het hele jaar naar toe leven. Budget is hier dus geen discussie puntje.

Nou dat zal ik je vertellen, ik tik in freakpyromaniacs.com, net als jij trouwens.
Ik ben ook zo iemand die gek is van vuurwerk, ik zeg toch niet dat vuurwerk een discussiepuntje moet zijn ?
Als je even terug leest heb ik niks vreemds gezegd ofzo toch ?

Begrijp je reactie niet helemaal.

michel0911

Registered User
Vergeet trouwens geen foto's te maken van al je vuurwerk, ik wil dat wel eens op de foto zien als mensen voor 1000en euros uitgeven...

sebastiaantje

Registered User
Ruzie ?

lol, ik heb niet veel gezegd, lees maar ff terug.

Laten we weer lekker ontopic gaan allemaal en laten we dit hoofdstuk afsluiten en ga niet meer disscussieren over 'hoeveel geef jij uit voor vuurwerk. En ik maak me echt niet druk hoor michel dat doe ik wel voor belangrijke dingen.

Dus wat mij betreft weer lekker ontopic en praten over gunner 7 zijn prachtige lijstje

Gr Sebastiaantje

michel0911

Registered User
Daar staan inderdaad leuke collecties op jah, zeker weten...

Maar ik ben zo benieuwd naar de foto's van de mensen die op FPM pronken met een ingevuld verlanglijstje en dan zeggen dat dat hun definitieve lijst is, dan zeg ik op mijn beurt, laat de foto's eens zien als bewijs ......

Tony

Administrator
Medewerker

Maar ik ben zo benieuwd naar de foto's van de mensen die op FPM pronken met een ingevuld verlanglijstje en dan zeggen dat dat hun definitieve lijst is, dan zeg ik op mijn beurt, laat de foto's eens zien als bewijs ......

Dit is nu de 3rde of 4de keer dat ik dit lees.
We weten het nu wel. Als mensen de behoefte hebben om fotos te plaatsen dan zien we dat vanzelf wel en als mensen de behoefte hebben om hun lijst aan te dikken dan hebben alleen zij er last van. En als ik zie wat er soms over de toonbanken gaat dan weet ik wel dat er veel meer geld in gestoken word dan menigeen denkt.

Nu weer on topic..Lijstje Gunner 7

gunner7

Registered User

wat jij wil, zodra ik de 29e alles in huis hoop te hebben dan zal jij het zien.
dan zal ik even een paar foto's online zetten.

sebastiaantje

Registered User
Super man, lijkt me erg stoer om te zien !!

En om er nog een schepje bovenop te doen CHECK de laatste drie dagen ook MIJN foto's die post ik dan direct. In collectiefoto's.:hehe!:

Gr:hehe!:

P.S ik vindt die collectiefoto's altij te tof gewoon. Zeer leuk om al die collecties te zien, grote collecties , kleine collecties enz enz alles is leuk om te zien.:lub: HET IS 3 NOVEMBER EN OUD EN NIEUW KOMT AARDIG IN ZICHT!!!!!!!!!!!!!!!:cool::hehe!:

Laatst bewerkt:

marwinroos

Registered User
Hey Gunner

Aller eerst, zelf weten wat je uitgeeft natuurlijk.. ieder zijn budget, de 1 geeft nog geen 50 uit de ander 2500, lekker belangrijk!!
Maaruh ik had ook de super 4 er tussen staan, maar heb deze vervangen door de barely Legal box 3.. iets duurder maar prachtige effecten in dat pakket.. Nu ben ik zelf ook wel een beetje fan van Barely Legal.. (*vandaar dak er ook 3 heb, 2 leuk, voor dat het 00:00 is en 1tjuh voor erna :D*) Maarje moet je maar ff filmpje kijken ervan

Gr Marwin

Bovenaan