Archief Vuurpijl Romeinse kaars standaard

FPM ProductBOT

Registered User
1023_Wolff_overig_Vuurpijl_Romeinse_kaars_Standaard_label_2007_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Vuurpijl Romeinse kaars standaard[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1023[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Standaard voor je kaarsen en vuurpijlen.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 17/08/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Son-T

Registered User
Ze bestaan al een tijdje inderdaad . 2007 Geïntroduceerd door Wolff als ik het goed heb.Heb tevens het plaatje aangepast zodat hij duidelijker overkomt.:smiling:

GMP82

Zilveren Member
iemand ervaring mee?
ziet er nogal buigzaam/kwetsbaar uit. M.i. niet geschikt voor echt grote pijlen?

PyroGuy

Registered User
Ik heb nog zo'n ding liggen volgens mij (omgebouwd tot vishengel standaard). Zeer stevig, gemaakt van staal denk ik. In ieder geval geen aluminium troep (als het inderdaad dezelfde betreft).

Son-T

Registered User
Binnenkort is er een Demo bij Wolff. Zal eens kijken of ik daar wat meer info kan krijgen en dan meld ik het hier.

Bovenaan