vuurpijl experiment

sprinkhaan

Registered User
http://www.youtube.com/watch?v=3XTOEId5mLU&feature=share&list=PL45F18F0E9205376A

Wat ik in eerste instantie wilde posten werkte niet ivm met de duitse auteurs rechten op de video.

Maar deze is ook leuk, maar mischien kende we hem al.

DOE DIT THUIS NIET NA !

DEZE PROEVEN WORDEN GEDAAN DOOR EEN GECERTIFICEERD SPRINGMEESTER/PYROTECHNICUS ONDER GECONTROLEERDE OMSTANDIGHEDEN EN ZIJN UITGEVOERD DOOR NIET BEVOEGDE PERSONEN ILLEGAAL EN STRAFBAAR.

Laatst bewerkt:

sprinkhaan

Registered User
Re: De mythes omtrent zwart kruit onder loep genomen.

shit, nou helaas. Leuk geprobeerd. Ik zal kijken of ik hem nog ergens anders kan vinden. (bummer) Ik word op mijn werk geblokt op sommige in en uitgangen . Daarom kan ik het niet controleren.

Edit: heb een ander leuk filmpje er op gezet. Ook van Galileo pro 7.

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Volgens mij gaat er iets fout hier? De mythes omtrent zwart kruit onder loep genomen staat nu boven de reacties?
Pijl valt me best tegen trouwens, volgens mij haden ze er veel meer uit kunnen halen als je naar de grote kijkt.

sprinkhaan

Registered User
Ze doen daar veel aan experimenten die niet altijd even goed uitgewerkt zijn, laatst hebben ze ook een zak met een paar duizend knalerwten uit een kraan laten vallen.
Dat was ook een tegenvaller,ze gingen allemaal wel maar de gewenste "escalatie" bleef uit.

Maar ze hebben ook eens een pot "thermiet" op een ijsblok gezet en die explodeerde letterlijk, de stukken ijs en vloeibaar staal vlogen om iedereen zijn oren, ook niet echt bijster slim uitgewerkt maar wel spectaculair

(de reactie werkt zich niet bij omdat deze waarschijnlijk zijn gemaakt toen de titel nog anders was.)

sprinkhaan

Registered User
Snap er niks van, op mijn werk ging het wel..... Duitse sites laat ik maar voor wat het is, dit is echt bagger. :sad:

Excuses voor het ongemak, was goed bedoeld.

Bovenaan