Vurige Maandagen Dewico

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLsandman

Registered User
Dat was een mooie show, qua stiltes vond ik het wel meevallen, had ook meer met de stiltes in de muziek te maken.

Hoe konden jullie het zien dat er bv ricassa shells etc werden geschoten?

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dat was een mooie show, qua stiltes vond ik het wel meevallen, had ook meer met de stiltes in de muziek te maken.

Als het goed is zat er dan een blauw stikkertje op, ( flauw grapje )

7Fallas_2005_Vincent_16_03_116_.JPG

De echte kenners kunnen het zien aan de uitwerkingen of de kleuren !!

Tony

Administrator
Medewerker
Mickeyzegtboem (Michel) is bij de opbouw aanwezig geweest en heeft daar fotos gemaakt. Ik ga ervanuit daty ie het daar gezien heeft. Maar daar kan hij zelf nog het beste op antwoorden.

mickeyzegtboem

Registered User

er werden geen ricasa shells geschoten, maar ricasa singleshots.
als je in het filmje kijkt, zal je zien dat bepaalde comets veel feller zijn en veel hoger doorklimmen. dit zijn de ricasa singleshots.
op de foto hieronder zie je dat er in het rekje ricasa singleshots staan, let ook op de ricasa doos rechts.

oostende_469.jpg

en bij de shells haal je ook direct de zink spullen eruit, bijv. de blinkerbommen die veel feller en langer blinken dan chinese shells met hetzelfde effect.

ik had het ook niet over stiltes, maar over stillere momenten:blink1:
hier bedoel ik bijvoorbeeld het stuk met de 2 "tourbillon"blokken, ik had het mooier gevonden als er op bepaalde stukjes muziek een shell mee was geschoten, aangezien dit toch en aardig opzwepend stuk muziek was, was het dan wat heftiger overgekomen...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan