Vught

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
9 mei vuurwerk te Vught - 100 Jaar Jubileum Sportclub Prins Hendrik Vught

plaats : Vught
provincie : Noord Brabant
wie : Beko Tilburg
wat : Consumenten vuurwerk
waar : Sportclub Prins Hendrik Vught
tijd : 22.00 uur
webinfo : http://www.ph.nl/jubileum/

100 Jaar Jubileum Sportclub Prins Hendrik Vught

9 mei 2008
- 17.00u Receptie en aansluitend reünie
- 21.00u Wervelend historisch optreden
- 22.00u Spectaculaire vuurwerkshow
- 21.00u Feestavond

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Uit de Media

In het kader van het 100-jarig bestaan van de Vughtse Sportclub Prins Hendrik wordt op vrijdagavond 9 mei vanaf 19.00 uur een groots opgezette reunie en feestavond georganiseerd voor oudleden en leden van Prins Hendrik in de grote feesttent aan de Koepelweg te Vught. Het feest wordt een spetterend hoogtepunt van de jubileumfestiviteiten, onderbroken om 21.00 uur voor een muzikaal en sportief intermezzo en vuurwerk buiten op de sportaccommodatie aan de Koepelweg. Bij deze wervelende show uitgevoerd door leden van de vereniging en Harmonie Kunst en Vriendschap en voor het indrukwekkende vuurwerk zijn alle inwoners van Vught van harte welkom. De reünie-/ feestavond heeft een besloten karakter en is uitsluitend bestemd voor oudleden en leden van de vereniging. De vele duizenden oud-leden zijn moeilijk persoonlijk aan te schrijven, daarom geldt dit bericht als een persoonlijke uitnodiging voor oud-leden en leden van de jubilerende vereniging. Vooraf aanmelden is gewenst niet verplicht via phlid@home.nl. Meer informatie: zie www.ph.nl/jubileum.

Arjan

Registered User
Ga er maar vanuit dat het een besloten aangelegenheid is ;) Staat ook te lezen in het artikel wat Vinnie postte..

Patrick

Registered User
Het vuurwerk is bestemd voor álle inwoners van Vught hoor, dus das gewoon te bekijken. En anders zeg je toch gewoon dat je inwoner van Vught bent, ze zullen heus niet je gegevens na gaan trekken :toung:

Laatst bewerkt:
Heb vanmorgen Beko nog gebeld en we mogen gewoon komen kijken/filmen de show, en vroeg ook gelijk of kijkje mocht nemen op de opbouw ze kunnen het zelf niet zeggen het ligt totaal aan de controleur of die goed vindt dat men kijkje komt nemen.

maar dat wist ik al dat meestal aan controleur ligt.

iedergeval verwacht een leuke consumenten showtje :smile:

Arjan

Registered User
Ah, ik las dit "De reünie-/ feestavond heeft een besloten karakter en is uitsluitend bestemd voor oudleden en leden van de vereniging." maar da's weer wat anders dan denk ik :) Succes voor die gaan!

Roeland FPM

FPM Filmer
Zo, ik ben ook weer thuis:) Aardige gasten van Beko, we hadden geluk dat de controle dienst Beko goed kende anders mochten we het schiet terein niet op.

De foto's komen zo snel mogelijk. Ik stuur ze zo snel mogelijk naar Pyromaniac die ze verkleint en een logo onder zet.

Over het showtje zelf, het was een klein showtje maar dat lag aan het budget.
Toch hebben de mannen van Beko er iets leuks van gemaakt:) De Sky Screamers viel bij vele mensen goed in de smaak.
Veel cake's met crackling en de show duurde zo'n 13 minuten.

Een geslaagde show dus.
Heb voor de eerste keer foto's gemaakt dus verwacht er niet te veel van.

Groeten,
Pyro-rola

Pyro-rola,

hier op FPM heet ik geen Pyromaniac maar Chainthunder1 haha iedergeval het was mooie consumenten showtje met niet zo'n breed budget, en de aantal kg was eerst 100 maar de organisatie heeft het verlaagt naar rond 89kg

Aantal foto's van Pyro-rola zien er wel goed uit en zullen vandaag online komen, ook de film zal vandaag online komen.

Mannen van Beko leuke consumenten showtje :) goed afgesloten niks sputterde nog ff na top.

Foto's vught 09-05-2008

Roeland (Pyro-rola) heeft voor het eerst foto's gemaakt van vuurwerk met zijn Canon EOS 400D

en hier aantal foto's (vindt ze niet slecht alleen iets te lange sluitertijd gebruikt):

IMG_2711.jpg

IMG_2739.jpg

Stond toevallig stukje opbouw te filmen met me overdag equip, voor vuurwerk zelf heb ik groothoek lens + microfoon :bye:

IMG_2788.jpg

IMG_2789.jpg

Wil je meer foto's zien? ga dan Naar onze foto album door hier op te klikken

Laatst bewerkt:
Bovenaan