• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Vriezenveen

san quinton

Registered User
Wie: Wagenvoort Pyrotechnics
Wat: Consumentenvuurwerk
Waar: Vriezenveen, (achter het gemeentehuis).

Tijd: 23.00 uur
Datum: 14-07-2007
 
Een waarom heb ik hier andere gegevens?:toung:

De vuurwerkshow begint om 22:30. De kermis word gehouden op het sportpark "het midden". Het zou dus niet logisch zijn om 3 huizenblokken verderop de vuurwerkshow te schieten, maar lekker in een groot weiland met 6inch:love:

De plaats van afsteken weet ik dus niet en het kaliber weet ik ook niet...ik weet alleen dat de feestweek op sportpark "het midden" is en de vuurwerkshow om 22:30 begint.
 
Jeroen 13,7:

Als je nou had gekeken in de informatie over de show had je gezien dat het hier gaat om een consumentenshow en dat deze achter het gemeentehuis wordt ontstoken.

er komen geen bommen, maak je geen illussies, wat wel komt is een hele mooie consumentenshow.
Voordat dit een hele discussie wordt, de informatie die ik geef is van Wagenvoort Pyrotechnics, het bedrijf dat de show verzorgt.

Groet,

san quinton
 
Laatst bewerkt:
Jeroen 13,7:

Als je nou had gekeken in de informatie over de show had je gezien dat het hier gaat om een consumentenshow en dat deze achter het gemeentehuis wordt ontstoken.

er komen geen bommen, maak je geen illussies, wat wel komt is een hele mooie consumentenshow.
Voordat dit een hele discussie wordt, de informatie die ik geef is van Wagenvoort Pyrotechnics, het bedrijf dat de show verzorgt.

Groet,

san quinton

Had dan de bron erbij vermeld:toung: Het kon namelijk net zo goed een misverstand zijn, omdat er met de verbouwing van het gemeentehuis daar dingen zijn verandert.:blink1:
 
Had dan de bron erbij vermeld:toung: Het kon namelijk net zo goed een misverstand zijn, omdat er met de verbouwing van het gemeentehuis daar dingen zijn verandert.:blink1:

Hij is onze bron en plaats vaak zelf de datums online.
Aan zijn informatie hoef je dus niet te twijfelen.
 
lol heb ik uiteindelijk toch nog geluk gekregen:nuts: :cheesy: Het vuurwerk was ook verplaatst naar het sportpark.

Maargoed, ik merkte in het publiekje wat er stond, dat het wel wat tegen viel. Aangezien veel mensen er ong. 100m vanaf stonden, en niet dichterbij konden komen. Zo kwam de show natuurlijk niet groots over.

Ik heb ook nog even gefilmd, en zal hem als hij klaar is wel even posten.

m.v.g. Jeroen13,7
 
Back
Bovenaan