Vreugdevuur moet aangestoken worden met vuurwerkshow

KoenL

Registered User
Valenciaanse taferelen op de Scheveningse stranden? Niet dat ik erheen ga, maar dit lijkt me een goed voorbeeld van positief denken in oplossingen.

bridge

Bronzen Member
als ze daar inderdaad een show op pontons etc gaan wegschieten dan kunnen ze dat vreugdevuur net zo goed weglaten. Is net als lasers, vlammenwerpers etc alleen maar een storende factor.

Baron van lunt zu sas

Registered User
Wat mij vooral intrigeerde aan dit bericht was dat ze ook de vuurstapel met behulp van pyrotechniek willen aansteken, al met al lijkt het me toch dat een pyrotechnisch bedrijf voor een avondje werk zal worden ingeschakeld, of mag de "wijkvereniging" ineens gaan doorlonten en met ontvlambare middelen en ontstekers aan de slag gaan?
Kan weleens een precedentwerking hebben....

bridge

Bronzen Member
Het bedrijf zet blijkens dit bericht alleen het vuurwerk weg. meer doen ze niet. het zal er dan naar ik begrijp op neerkomen dat met een 60 meter lange pyrotorch het publiek het op afstand aansteekt. direct naast dit aansteken, zo lees ik, wordt de vuurwerkshow ontstoken.

Laatst bewerkt:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
DreamFireworks gaat deze show verzorgen.

Dream Fireworks het bedrijf welke ook de vuurwerkshow verzorgd van de Erasmusbrug in Rotterdam en het Vuurwerkfestival op Scheveningen gaan ons professioneel ondersteunen met deze unieke (vreugde)vuurwerkshow. Hiermee heeft Scheveningen de potentie om in de toekomst dé plek van Nederland te worden tijdens de jaarwisseling!

Bovenaan