Vreeswijk

buldog

Registered User
Ik ben er ook geweest het was een kleine maar wel leuke show.Ik denk dat detonator wel wat foto's kan uploaden want hij was aan het fotograveren ik ben al bezig met het filmpje te uploaden.Greetz buldog (smooky)

Detonator

Registered User
Nou, ik heb de fotos weten te uploaden naar me 'member gallery' maar ik snap er geen moer meer van hoe ik het verder voor elkaar kan krijgen om het hier in te zetten, of ook maar te verplaatsen in een nieuwe 'set' in me gallery. :wacko:

1712.jpg

1614.jpg

1317.jpg

533.jpg

Klik hier voor alle foto’s van Detonator.

Laatst bewerkt door een moderator:

RNBakker

Registered User
Ook ik ben gisteren bij deze consumentenshow van Azuma geweest. Was ongeveer 1 km bij ons huis vandaan, dus een echte thuiswedstrijd.

Eerst heb ik een paar foto's gemaakt van de opbouw en daarna thuis mijn vrouw opgehaald en samen het resultaat bekeken.

Het was een kleine show van ik schat een minuut of 10. Het viel onder de categorie klein maar fijn. Geschoten zijn ongeveer 40 consumenten cakes, waarvan een aantal 500 grammmers en 12 stuks Ferro knalpotjes.

Vreeswijk_2008_IMG_8848.JPG

Vreeswijk_2008_IMG_8850.JPG

Vreeswijk_2008_IMG_8849.JPG

Vreeswijk_2008_IMG_8853.JPG

RNBakker

Registered User
Voor de liefhebbers hierbij de film. Vreewijk 2008

Zoals jullie kunnen zien staat er regelmatig een brandende lantarenpaal in beeld. De organisatie kreeg het niet voor elkaar om de lampen uit te zetten. Ik had wel op een andere plek kunnen gaan staan, maar dan was de show, door de vele fan- en andere shape cakes, niet goed in beeld te brengen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan