Vraagjes !!

deamonchild

Registered User
Goed eerst even wie ik ook weer ben ,
Michael uit zaanstad die rond oud en nieuw een paar keer post en dan weer een jaar vedwijnt zegt HALLO !!

Sinds 1 maand ben ik mijn baan kwijt en heb ik dus niet teveel centjes te besteden.
Ik heb zelf in mijn hoofd ongeveer 150 euro vuurwerk dit jaar maar vorig jaar was een teleurstelling en dat wil ik niet nogmaals.

Het adres waar wij dit jaar oud en nieuw vieren heeft al een ritje belgië gehad en hebben in baarle-hertog ofzoiets bij Zena vuurwerk gehaald.

Zelf zit ik dus eigenlijk al geramd want er is genoeg te zien 6 grote cakes 2 hindoe rollen en wat ander spul MAAAAAR ik wil zelf ook graag een lontje aansteken je kent het gevoel vast wel.

Nu ligt mijn voorkeur bij de snellere potten , dus snelle schoten kort achter elkaar met eventueel een kleurtje bij explosie in de lucht.

Kunnen jullie me misschien vertellen wat een leuk artikel is om dit resultaat te bewerkstelligen?

Het hoeft niet heel groot of heel zwaar het idee van een SHOCK of Thunderking is eigenlijk al leuk ik word alleen gek van continu die wankele klote potjes neerzetten zeker nu met die sneeuw.

Hopelijk hoor ik van jullie want het einde van het jaar komt sneller dan gepland :p en de kriebels zitten nu al vanaf mijn grote tenen tot mijn haargrens.

MVG,

Michael.

P.S. Als er iemand is uit de regio zaanstad die ook nog tips heeft over welk verkooppunt zie ik dat als een erg fijn plus punt.

deamonchild

Registered User
Ik heb hier een WELKOOP die verkoopt vuurwerk en dat is het wel zo`n beetje.
Er staat een chinees in een tractor op de voorpagina met de naam WAN-LI-PANG maar welke collectie geen id.

deamonchild

Registered User
ok ik heb hier in Krommenie een dealer van Wolff gevonden en heb nu dit op me lijstje :

Unbelievable 4x totaal € 23.80
extreme bang rockets 2x totaal €10
crackling dragon 2x totaal €15.90
crosette king 2x totaal €23.90
elements 4x totaal € 23.80
+
------------------------------------
€ 97.40

Plus gratis 1x hindoe rocket en shockwave.
Is dit samen iets leuks of zeggen jullie van BAH BAH BAH !! doe da ekkes anders :D

Is het dan een idee om hiervoor visco lont te kopen en het door te lussen ?
Voor een korte heftige show of werkt dat hiermee niet.
Maak zowieso een pijlenrek voor 12 pijlen.

Laatst bewerkt:

deamonchild

Registered User
nog een vraagje !!

Als ik nu besluit om toch even naar Zena in baarle hertog te rijden ( 1uur45 min ) is het dan nog mogelijk om bijvoorbeeld wat klein knalvuurwerk de grens over te krijgen of is dat nu echt te laat?

Ik weet dat jullie hier niet veel hebben met belgie kwa vuurwerk als het hier niet goed gekeurd is maar ik zou zo graag eens een vlinder afsteken.

ben 27 en ondertussen lopen mijn neefjes van 12 met cobra 6 rond en hun grootste neef weet niet eens wat een vlinder precies voor knal geeft.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Er is altijd een risico om de grens over te rijden met wat dan ook voor vuurwerk. De kans om gepakt te worden is niet in te schatten, het kan 200x goed gaan maar je kan ook bij de eerste keer misgaan.

Verder vind ik de lijst die je hebt neergezet erg leuk! Naar mijn smaak vele malen mooier/leuker als een vlinder of een cobra 6. Verder moet ik wel zeggen dat ik het bizar vind dat iemand van een jaar 12 met dat soort bommen rondloopt.

Ik wens je in ieder geval een hele fijne jaarwisseling!
Pas op met vuurwerk.

deamonchild

Registered User
ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn neefje het al 10x heb afgeraden als ze echt zo gevaarlijk zijn , maarja leer de jeugd maar eens een lesje :S

Ik denk dat ik maar gewoon de gok ga nemen ik schroef gewoon de speaker uit mijn subwoofer dan gooi ik het in die box en dan schroef ik de speaker weer terug :p

Red Eagle

Registered User
Ga je dan voor die paar knallers risico lopen??
Begrijp dat het allemaal harder en beter dan de buurman moet maar om daarvoor nu nog de grens over te rijden?
Kijk als je nu nog voor 150 euro naar belgie rijdt dan heeft het nog enigzins nut maar voor een doosje vlinders 150 km rijden??
Vraag dan je neefjes of je bij hun een cobra 6 kan kopen.

Ontopic leuk lijstje ik zou het erbij laten.
De Cougar is ook erg leuk voor jou maar die dealer heb je niet in de buurt volgens mij.

DioR

Registered User
Ik heb hier een WELKOOP die verkoopt vuurwerk en dat is het wel zo`n beetje.
Er staat een chinees in een tractor op de voorpagina met de naam WAN-LI-PANG maar welke collectie geen id.

Jij hebt waarschijnlijk keuze uit een paar lijnen van lesli. Kijk eens op www.welkoop.nl en op fpm in de product database. Kijk wat je kunt krijgen bij welkoop en dan of het wat is in de database.

Bovenaan