Mooi geschreven Michel. Iets wat wij, nuchtere nederlanders, allang vergeten zijn, Passie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Michel hartelijk dank voor je uitleg! Had al wel zo'n idee dat persoonlijke emoties een rol speelt bij de ofrenda.
Michel ik heb een vraag over de prachtige kleding wat is nou de prijs van zo n jurk .
En gaat over van jong naar volwassen met de kleding .
Even iets anders zit er een limiet aan de aantal kilo s kruit wat ze mogen gebruiken op het plein voor de mascleta .
Staat mij bij dat Mediterraneo dit jaar op 270 kilo zat. Correct me if I'm wrong.Ik meen dat er een limiet aan hoeveelheid kruit zat, maar het is al weer even geleden dat ik dat gelezen/gehoord heb, dus weet het niet 100% zeker meer.
Ik dacht dat het maximale kruitgewicht op 250kg lag, maar zeg voor het gemak maar tussen de 240 en 260 kg.
Hoorde inderdaad ook zoiets. Rond de 250 ofzo??Staat mij bij dat Mediterraneo dit jaar op 270 kilo zat. Correct me if I'm wrong.
Kan via Google geen bevestiging vinden. Wel een aantal hits uit 2017 waarin sprake is van 270 kilo.
Staat mij bij dat Mediterraneo dit jaar op 270 kilo zat. Correct me if I'm wrong.
Kan via Google geen bevestiging vinden. Wel een aantal hits uit 2017 waarin sprake is van 270 kilo.