Voorstel extra toevoeging in de product database

stef

Member
Best Mods.

Is het een goed/leuk idee om in de productdatabase het volgende toe te voegen.
Zie voorbeeld hieronder.

25_gram_per_tube_cake_s.jpg

Bij de levernciers in de product database dus een extra buton met de naam ''25 gram per tube cake's'' en dan met rood kader zodat het opvalt.

Op deze manier zien de gebruikers meteen of een leverancier al cake's in zijn colectie heeft met een 25 gram per tube lading, en staan meteen alle 25 gram per tube cake's van deze leverancier overzichtelijk bij elkaar.

Graag jullie bevindingen.
Het lijkt mij wel een hele handige optie.

Ik hoor graag hoe en of wat!.

Stef

Bijlagen

• 25 gram per tube cake's.jpg
    25 gram per tube cake's.jpg
    104,3 KB · Weergaven: 13

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Re: Voorstel extra toevoeging in de product database.

Kan die gelijk gebruikt worden voor "Vetjes"!

postvoordennis

Registered User
Goed idee! Ik mis zelf ook nog de volgende optie:

Het is mogelijk om alle aanraders te bekijken, maar helaas niet om de aanraders per importeur te bekijken. Wellicht dat dit ook aangepast kan worden.

mickeyzegtboem

Registered User

Even inhaken hierop.

Hoe leuk het idee ook is, dit is niet iets wat gemakkelijk als zoekveld gemaakt kan worden.
Omdat onze PD volledig zelf geschreven is, moeten nieuwe selectievelden daar dan ook in opgenomen worden, en dat is sneller gezegd als gedaan.
Natuurlijk zal er wel zoveel mogelijk in de omschrijvingen opgenomen worden dat dit cakes zijn met +15 gram per tube, maar het selecteren hierop zal niet op heel snelle termijn mogelijk zijn.

edje30

Registered User

En als je bij de importeur die dit/deze producten hebben een kader geven en dan onderaan/bovenaan op de pagina van de importeur 25 gram per tube zet is dat niet makkelijker / minder werk om te schrijven?

Tony

Administrator
Medewerker

We gaan het denk ik gewoon melding in de info beschrijving.
Om daar allemaal knoppen en extra functies voor te maken is ook weer zowat.

Bovenaan