Voorst wil fouilleren op vuurwerk

Richardus

Registered User
zou nog het voorvoegsel 'illegaal' voor moeten. Op de verkoopdagen niet straffen als er legaal vuurwerk wordt aangetroffen of afgestoken maar dat wel doen in het geval van illegaal vuurwerk.
Sorry hoor jongens, zou ik ook van balen, maar 'die eikels' hebben het verpest...

xtremerides.nl

Registered User
zou nog het voorvoegsel 'illegaal' voor moeten. Op de verkoopdagen niet straffen als er legaal vuurwerk wordt aangetroffen of afgestoken maar dat wel doen in het geval van illegaal vuurwerk.
Sorry hoor jongens, zou ik ook van balen, maar 'die eikels' hebben het verpest...

Ach het is toch gelul. Of je daarmee het voorkomt. Als die jongens netjes waren opgevoed dan deden ze dat niet. Daar verkom je het mee, netjes je kinderen opvoeden. Leren wat wel mag en niet mag. En dingen waaronder vuurwerk bij een cafe naar binnen gooien mag dus niet.

Maar ik hoop dat Joran even voor veel kamer vragen gaat zorgen. Ik zei in het andere topic er mag iets groots komen maar volgens mij hebben wij een paar weken Joran voor de boeg in politiek Den Haag dus laten we oudjaar maar snel vergeten :D

Sweet Laker

Registered User
haha wat denken die pennenlikkers van achter hun bureautjes allemaal wel niet.

"Alleen maar vuurwerk afsteken tussen 22 en 02 uur" En nu weer verdachte personen fouilleren als er wat opgeblazen is. dat wordt een leuke wedstrijd op oudejaarsdag als elke burger vuurwerk mag afsteken en elke burger een potentiele dader is, aangezien niet elke vuurwerkvandalist te herkennen is aan zijn criminele uiterlijk....

Ik heb medelijden met de agenten die deze waanideeen moeten gaan uitvoeren, als het al door de politieke molen komt.

myrmidon

Registered User
dat 22-02 stook principe vindt ik toch volstrekt kansloos, de meeste rotzooi wordt getrapt na 00:00 als iedereen goed lazarus is... Maargoed.. Haagse Logica enzo..

Bovenaan