Ik gok op 59 personen.
shinji Moderator Medewerker 3 mei 2012 #33 Met behulp van de stelling van pythagoras en wat logoritmen heb ik berekend dat er precies 64 mensen op de foto passen.
Met behulp van de stelling van pythagoras en wat logoritmen heb ik berekend dat er precies 64 mensen op de foto passen.
C Corné-Original Registered User 3 mei 2012 #35 3 mensen vrijwillig. 76 onder dwang. Dus 79 mensen totaal.
H hutter Registered User 3 mei 2012 #36 Ik heb gedroomd, dat er 30 mensen opstaan dank zij het slechte weer.
GMP82 Zilveren Member 4 mei 2012 #38 een freak laat zich door het weer toch niet tegenhouden? kom op anders kom ik nooit aan de 73 man ;-)
een freak laat zich door het weer toch niet tegenhouden? kom op anders kom ik nooit aan de 73 man ;-)
heartworm FPM Kalender Beheer Medewerker 4 mei 2012 #39 Weer of geen weer maakt toch geen reet uit! Gezellig kleppen met mede-liefhebbers en BBQ-en en bier drinken kan zelfs bij tien graden onder nul (laatste Zena Trophy....), dus kan het nu zeker!
Weer of geen weer maakt toch geen reet uit! Gezellig kleppen met mede-liefhebbers en BBQ-en en bier drinken kan zelfs bij tien graden onder nul (laatste Zena Trophy....), dus kan het nu zeker!