Voorlopige lijst 2011/2011

Wolff_freak7

Registered User
Hier mijn voorlopige lijst voor het aankomend O&N.
er kunnen nog wat dingetjes bij komen of vervangen worden.
maar dit moet het in grote lijnen worden.

het is de bedoeling om 2 projecten te maken.
om 10:00 uur een herrie project.
en in de avond een sierproject.

dankzij de prachtige korting van pyrovoordeel en vuurwerkperdoos.
kan dit gedaan worden.

iemand nog suggesties of tips?
laat maar weten.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/27039

painkiller

Registered User
Je gaat van 2011/2011...
Verder vind ik het een bijzondere lijst... Maar dat komt misschien doordat ik de karton aankopen niet zo goed begrijp. Ik kan me voorstellen dat iemand die 5000,= uitgeeft van alles 10 tegelijk de lucht in schiet maar als ik naar jou lijst kijk zit er dadelijk in je show maar heel weinig afwisseling in de cake's. Ik snap dat de prijzen aantrekkelijk zijn maar dat zou mij niet ten koste mogen gaan van het plezier.
Zou je bijvoorbeeld niet liever 3 treasure islands, 3 wodka blue's en 3 city light's hebben ipv 10 dezelfde?

Quadriffis

Registered User
Je gaat van 2011/2011...
Verder vind ik het een bijzondere lijst... Maar dat komt misschien doordat ik de karton aankopen niet zo goed begrijp. Ik kan me voorstellen dat iemand die 5000,= uitgeeft van alles 10 tegelijk de lucht in schiet maar als ik naar jou lijst kijk zit er dadelijk in je show maar heel weinig afwisseling in de cake's. Ik snap dat de prijzen aantrekkelijk zijn maar dat zou mij niet ten koste mogen gaan van het plezier.
Zou je bijvoorbeeld niet liever 3 treasure islands, 3 wodka blue's en 3 city light's hebben ipv 10 dezelfde?

Kan me hier wel een beetje in vinden, maar aan de andere kant kunnen het leuke projecten worden. 10x Treasure island schieten eerst 2 dan 3 dan 5 tegelijk bijvoorbeeld is natuurlijk wel een enorm geweld, en de karton korting is vaak enorm. Maar ik zou zelf ook voor meer afwisseling kiezen, er zijn zoveel topcakes. Per 2 is in de straat ookal echt geweld!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wow een echte fluitpijlen liefhebber! Waar zijn de screaming girls nog te koop? Heb ze volgens mij wel lang zien komen per doos, maar waar weet ik niet meer.

Super lijst hoor! Bijna allemaal erg leuke producten! Wel alles filmen he!

EDIT: Vuurwerk per doos verkoopt de pijlen!

Wolff_freak7

Registered User
Je gaat van 2011/2011...

ja ik zie het had 2012 moeten wezen, Foutje.

maar even terug komend op jou mening.
ik moest er eerst ook even aan wennen om gelijk een karton te kopen.
maar ik wil dit jaar een ''groot'' project maken met ongeveer 4 a 5 schillende cake's
en met groot bedoel ik de uitwerking.
ik heb er voor gekozen om het project kort maar krachtig te maken.
dus het wordt zeker veel geweld en hoop dit ook te filmen!
volgend jaar maar weer meer variatie, en dit jaar er op knallen met veel geweld!

Dim

Product Beheer
Medewerker
ja ik zie het had 2012 moeten wezen, Foutje.

maar even terug komend op jou mening.
ik moest er eerst ook even aan wennen om gelijk een karton te kopen.
maar ik wil dit jaar een ''groot'' project maken met ongeveer 4 a 5 schillende cake's
en met groot bedoel ik de uitwerking.
ik heb er voor gekozen om het project kort maar krachtig te maken.
dus het wordt zeker veel geweld en hoop dit ook te filmen!
volgend jaar maar weer meer variatie, en dit jaar er op knallen met veel geweld!

OEHHH I LOVE IT!

Wolff_freak7

Registered User
Wow een echte fluitpijlen liefhebber! Waar zijn de screaming girls nog te koop? Heb ze volgens mij wel lang zien komen per doos, maar waar weet ik niet meer.

Super lijst hoor! Bijna allemaal erg leuke producten! Wel alles filmen he!

EDIT: Vuurwerk per doos verkoopt de pijlen!

Tnks, ja ik ga proberen zoveel mogelijk te laten filmen.
zelf wil ik optimaal kunnen genieten.

en wat de fluitpijlen betreft: die komen in 1 groot project.

Wolff_freak7

Registered User
Het avond project komt er zo uit te zien:

2x Vette Marja
4x Wasp
3x Crossing Crossete
3x temple of Stone
2x 3 Stars pakket
1x Falcon
8x Treasure Island
8x Silver Salute
5x Hoogmoed

Laatst bewerkt:

Gertjanberg

Registered User
dat word een leuk showtje zo! top!

maar waar haal je de crossing crossete? die zie ik niet staan bij pyrovoordeel en vuurwerkperdoos.

Booomy

Registered User
Mooi avond project wolf_freak je hebt een hoop cakes er op staan die ook mijn favoriete cakes zijn. En ben erg benieuwd naar de film die je gaat maken. Have fun!!!

Bovenaan