Voorlopig lijstje + Nieuw hier.

Perrynator

Registered User
Naam : Perry
Leeftijd : 14

Even een korte intro over hoe het bij mij is begonnen qwa vuurwerk. Als je geen zin hebt om dit te leven mag je het lekker skippen. In mijn vroegere jaren was is als de dood voor vuurwerk. Waarschijnlijk komt dat. Omdat er ooit een ruitje kapot is gegaan bij de buren door een vuurpijl. Bang dat het mij ook zou overkomen heb ik tot mijn 11de nooit vuurwerk afgestoken. Maar toen werd ik ouder en wou ik toch wel eens die kick krijgen. En ging met papa een leuk vuurwerkpakket kopen. Maar ook ik wordt ouder. En wil met vrienden over dag de straat op. En toch 's avonds een leuke gezellige en vooral mooie oudjaarsavond hebben. Dus ik wil ook potten en vuurpijlen. Maar dat is een dilemma omdat ik niet zo'n groot budget heb (150 euro). Maargoed ik zal er het beste van maken.

Over tot mijn voorlopige lijst:

Overdag:
10 Pakken kanonslag lion
5 Pakken kanonslag Rwb
1 Pak Kanonslag BOX
5 Pakken babypijltjes (fluit)
5 pakken romeinse kaarsen (10 schoten)
3 Piccolo (huilfontein)
3 pakken luchthuilers
6 pakken knock-out
3 pakken woodpack crackers
3 90 schots bandje
1 Pyroarmy pakketje ( Oa: singelshot mortiertje, mosquitos , paratroopers , vw tank )
4 Pakken grondbloem
1 Pakje crash (Grondbloem met crackling?)

Voor de avond::
Mc Thunder/All stars vuurpijlen
Dessert storm
3 hot 2 handle
Giant surprise

totaal : 150 euro zoveel

is dessert storm aan te raden? En iemand enig idee hoe je 3 hot 2 handle kan schatten?

En natuurlijk zijn tips altijd welkom.

Tot zover mijn 1ste post XD

Red Eagle

Registered User
Snap dat je op die leeftijd lekker veel wil knallen maar je kan nartuurlijk ook overdrijven.

Zou er een beetje ( 10 sloffen) vanaf halen en daar een leuk paketje voor in de avond voor halen.

Denk dat je zo nog genoeg te knallen over hebt en je bent op deze manier niet S"avonds met 15 minuten binnen.

Redje

Registered User
@Red Eagle: Helemaal mee eens. 10 sloffen eraf, en dan kan je mischien al een vuurpijlen paket halen ofzo.
Kom je temiste hoger dan de dakgoot :push:

Bovenaan