Voor tienduizenden euro's aan vuurwerk gestolen bij vuurwerkwinkel Hardenberg

Moontan

Moderator
Medewerker
Voor tienduizenden euro's aan vuurwerk gestolen bij vuurwerkwinkel Hardenberg

Speelgoedwinkel Plaggenmarsch in Hardenberg is afgelopen nacht bezocht door vuurwerkdieven, die vermoedelijk tussen de tien- en twintigduizend euro aan vuurwerk hebben gestolen. Dat meldt Harry Plaggenmarsch namens de winkel.
Het vuurwerk is gestolen uit de opslag die bij de winkel hoort. Volgens Plaggenmarsch hadden de dieven het gemunt op vuurwerk van één specifieke leverancier. Hij vermoedt dat er misschien wel tien mensen aan de kraak hebben meegewerkt, gezien de grote hoeveelheid die meegenomen is. De hinder voor klanten is volgens Plaggenmarsch beperkt gebleven, omdat de leverancier vandaag alweer de voorraad heeft aangevuld.

Van de daders ontbreekt elk spoor. Plaggenmarsch looft een beloning uit voor de tip die leidt tot de aanhouding van de daders. "Dat mag een vuurwerkpakket zijn, maar ook een bedrag in contanten."

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=207281&cat=1

AWG

Registered User
vind het maar een sterk verhaal....

maargoed das puur op gevoel als ik het zo kijk en lees hoor.
een bunker is een bunker, neem aan dat daar goed en deugdelijk slot op zit.
waaibomenhouten deur tjaaa.
neem aan dat er ook wel een alarm aanwezig is in de winkel.

en een beloning uitloven is nogal kansloos als de verzekering gewoon uitkeert, maar ik vrees dat daar hem nu net de kneep zal zitten.

maargoed zoals ik al zei op gevoel klopt het niet.

het zal ook allemaal wel ik ben inmiddels de cynisch geworden om dit soort dingen nog te begrijpen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan