Vlissingen

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
4 Juli vuurwerk te Vlissingen

Wie: Les Commando’s Percu
Wat: Onbekend, het wordt wel vanaf een ponton geschoten.
Waar: Dok, ingang Scheldestraat
Hoelaat: 23:00
Webinfo: http://www.onderstroom.info/

Vuurwerk!
Het Franse gezelschap Les Commando's Percu, brengt een spetterend slagwerk/vuurwerkconcert. De wereld zit vol geweld. Les Commandos Percu vragen zich af hoe je op zo'n gevaarlijke plek nog kunt dromen. Très Méchant(s) is hun reactie op het geweld. Het is een voorstelling die met veel lawaai de boze geesten verjaagt en mensen weer dichter bij elkaar brengt. Vier percussionisten brengen een ritmisch spel van slagwerk en vuureffecten. Ze veroorzaken ontploffingen en reageren er ook weer op. En daarna is er rust en stilte...Is destruction a creation? De voorstelling speelt zich, heel toepasselijk, af op het historische KSG terrein, aan het dok.

ongedefinieerd

Registered User
Was een mooie show. Er werd gebruik gemaakt van (vooral) candles, mines en dergelijk wat mooi met de muziek samen ging. Soms ook getimed.

De show duurde zo'n 35 minuten en dat was eigenlijk wel te lang. Aangezien de afstand denk ik een 30 of 40 meter was kwamen de fontijnen, vlammen en dergelijk kleiner grut niet zo spectaculair meer over. En gezien dat ze vooral in het midden van de show daar flink van gebruik maakten was dat gewoon te lang.

Maar buiten dat was het gewoon een hele mooie show.

Oh, degene die mee was bleek nog wat stukjes gefilmd te hebben,
dus die heb ik aan elkaar geplakt.

Sommige foto's gecropt.

Iets meer foto's: Klik.

cpv_14.jpg

cpv_16.jpg

cpv_09.jpg

cpv_04.jpg

cpv_11.jpg

cpv_06.jpg

cpv_05.jpg

cpv_12.jpg

cpv_02.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vind vooral de foto met het blauw erg mooi en de foto met het groen.
De rest is ook mooi maar die springen er echt uit. Bedankt voor het delen!!

Bovenaan