Vlissingen

Tony

Administrator
Medewerker
Das jammer Toon, dat ik je misgelopen ben. Ik stond bij dat andere standbeeld aan de andere kant aam de dijk. Jij stond dan waarschijnlijk bij dat oranje torentje. Ook ik zal kijken wat er van mijn film en fotowerk geworden is. Het was een een mooie show met inderdaad veel goud erin. Vind ik niets mis mee eigenlijk, ik vind dat wel mooi. Je spreekt over zinkbommen, waar zijn die terug te vinden in de show?

Ik stond bij Michiel de Ruijter standbeeld maar ik heb er geen tent bij gezien.

Tony

Administrator
Medewerker
Uh, heb ik het gehad over een tent? wel een oranje torentje op het uiterste puntje van waar jij stond. Waarschijnlijk een vuurtorentje :) Die Zinkbommen, waar zaten die in de show ergens?

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Vlissingen_-_Standbeeld_Michiel_de_Ruyter.jpg

Klopt ik weet het weer van die toren.
Ik heb geen zin om de film weer van seconde tot seconde uit te pluizen. Ik herinner me mooi zilver boeketten, blinkers en ook mooi goud wat bleef hangen en lekker dik was. Maar ik kan me ook vergissen, goud en silver zouden ook goed Chinees kunnen zijn. In De finale door zie je op een gegeven moment ook allemaal saluuts (Door het bonte heen) dit zou ook uit Zink bommen kunnen komen.

slingerland81

Registered User
Het was ook niet mijn bedoeling om je iedere seconden te laten uit pluizen.
Het is me duidelijk Toon, ik weet welke momenten je bedoeld, en weet dan dus nu ook waar er met Zink geschoten kan zijn. Bedankt voor de opheldering. Ik heb nog zojuist gekeken op googlemaps en inderdaad, ik stond aan de andere kant op de oranjedijk.
Foto's volgen.

slingerland81

Registered User
DSC_05453.jpg

DSC_06591.jpg

DSC_0660.jpg

DSC_06632.jpg

DSC_06661.jpg

DSC_06902.jpg

DSC_0694.jpg

DSC_07001.jpg

DSC_07011.jpg