Vienna, VA Fireworks Disaster Caught on Camera

Shiran_b

Registered User
damn dat is egt = echt niet leuk om mee te maken man hebben ze het allemaal we overleeft dan...

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
damn dat is egt = echt niet leuk om mee te maken man hebben ze het allemaal we overleeft dan...

bij het 2de filmpje staat erboven dat er 2 personen gewond zijn geraakt en 1 persoon naar het ziekenhuis is gebracht.
over doden word niet gesproken.

ps egt = echt!!!!!!!!!!!!:mad:

stijno

Registered User
wtf in het eerste filmpje blijven ze zitten en gaan ze klappen terwijl er mensen gewond raken:confused:

Tony

Administrator
Medewerker
wtf in het eerste filmpje blijven ze zitten en gaan ze klappen terwijl er mensen gewond raken:confused:

Als je een keer gewoon naar een vuurwerkshow gaat kijken weet je ook niet of iets wel of niet hoort. Zo denken mensen vaak dat het bij waterbommen helemaal verkeerd gaat ect ect. Vergeet niet dat 99% van de mensen helemaal niet met vuurwerk bezig zijn zoals wij. Als je goed luisterd hoor je ook de twijfel bij de mensen.

USRRobiwan

Registered User
Zijn typische naieve amerikaanse reacties in de audio die erbij zit, van beide filmpjes. (als je wel eens een paar weken in de usa bent geweest snap je wat ik bedoel)

Maar het ziet er best wel schokkend uit als je bedenkt dat er wel eens wat laag over de grond had weg kunnen schieten richting publiek. Eigenlijk is het dus nog verdomde mazzel dat het ' slechts' zo is verlopen.

powerfull

Registered User
Ik had ze toevallig gister okal zitten kijken, best kl*te als je dit meemaakt, wat zou de oorzaak hiervan zijn?

Patrick

Registered User
Ik had ze toevallig gister okal zitten kijken, best kl*te als je dit meemaakt, wat zou de oorzaak hiervan zijn?

Hoeft maar één flowerbed of mortier niet goed bevestigd te zijn geweest of een blindganger en die knalt tegen de rest aan en vervolgens schiet het hele zootje kapot/overhoop.

Bovenaan