Videotopic 'Stoken in het hoge noorden!!'

nitraat12

Registered User
Wat doe je als je nog een twee meterpakketten hebt liggen maar waar je eigenlijk niet aan toe komt? Juist alles uitstallen en fakkelen! Heerlijk :grin:

nitraat12

Registered User
Al een paar jaren schiet ik rond 00:30 een showtje. Dit weten ze in het dorp ook en elk jaar is er wat aanloop vanuit het dorp :grin: Omdat de concrete plannen voor de stookmeeting vrij laat gemaakt werden had ik de spullen voor mijn showtje al besteld. En heb deze ook gewoon opgebouwd de laatste dagen van het jaar :grin: Dit was het resultaat, liep niet helemaal als gepland maar toch niet ontevreden!

Laatst bewerkt:

nitraat12

Registered User
Het is weer tijd voor een nieuw filmpje! :grin:

Een combinatie van verschillende cakes:

[Kijken in HD geeft het beste beeld!]

nitraat12

Registered User
Cruel Traction

In HD kijken geeft het beste beeld!

Doordat de cakes tegenover elkaar staan in de doos kregen we vonkoverslag. Dit resulteerde in een hele snelle Cruel Traction :slow:

nitraat12

Registered User
2x Cybercop en 2x Thunderking 100sh - Katan vuurwerk

Kijken in HD geeft het beste beeld

King Cobra - Lesli vuurwerk

Kijken in HD geeft het beste beeld

nitraat12

Registered User
10 Meter Fontein - Pyrostar

Eén van de stokers nam deze heerlijke fontein mee. Voor mij tot op dat moment een onbekend product maar we hebben er zeker van genoten! :grin:

nitraat12

Registered User
Kijken in HD geeft het beste beeld!

Een showtje bedacht en gefakkeld door Cracking Thunder!! Heerlijk rammen :grin:

Laatst bewerkt:

nitraat12

Registered User
Escalatie project!

In Hd kijken geeft het beste beeld!

Een project bedacht en uitgevoerd door een van de medestokers! Wat een heerlijk geweld :grin:

nitraat12

Registered User
HD geeft het beste beeld!

Weer een heel gaaf project bedacht en uitgevoerd door Cracking Thunder! :grin: Een super combi die heerlijk lang doorging!

Bovenaan