• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Videos Zena Trophy 2014

Kermiscity

Registered User
Bekijk voor de beste kwaliteit de video's op Youtube!

Backstage tour

Mascleta

Daylightshow

Team 1 - Vuurwerkbelgië.com

Team 2 - Vuurwerkcrew.nl

Team 3 - Vuurwerkmuseum

Team 4 - Panorama

Team 5 - Oostenrijk

Team 6 - Freakpyromaniacs

Spektakelshow - AANRADER!!

Best daagie gehad mensen.
Ondanks dat 's avonds migraine door ging zetten toch nog stilletjes kunnen genieten.
Na de slotshow snel op de stretcher gegaan met wat migraine pillen in de mik en van 2 tot half 5 nog zitten babbelen op de camping.

Ik kan niet anders dan de organisatie en alle betrokkenen bedanken voor de mooie dag.

Naast vrijdag de spektakel show te hebben opgebouwd met een groot team heb ik hem zaterdag vanaf verschillende posities gefilmd. 1 van deze plekken was bij de pyrotechnicus, vlak bij de show. De ander pal voor de show met een gopro. Het eindstukje hiervan heb ik alvast online gezet in fullhd te bekijken....

Back
Bovenaan