Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is zeker uitzonderlijk, dit hebben we in 2018 in Adelfia niet meegemaakt, dit doet pijn daar, de "gara diurna" in Vibonati overtreft de gara in Adelfia. "24 riprese" in 4 breeks is denk ik nog niet eerder geschoten. Grazie mille voor het uitstekende verslag/analyse van dit festival!!!Vergeleken bij de andere 2 deelnemers een vrij korte show, maar de apertura niet meegerekend, toch rond de 70 fermate verschoten!
Dit is zeker uitzonderlijk, dit hebben we in 2018 in Adelfia niet meegemaakt, dit doet pijn daar, de "gara diurna" in Vibonati overtreft de gara in Adelfia. "24 riprese" in 4 breeks is denk ik nog niet eerder geschoten.
Gezien de populariteit van Adelfia ben ik bang dat dergelijke uitwerkingen niet meer verschoten zullen worden daarginds.
En dat is zeker jammer. Is voornamelijk uit veiligheidsoverwegingen. Te veel mensen die nog steeds te dicht op de schietlocatie zitten.
Ciao amico,
Dat probleem heb je overal. Kunnen we net zo goed dit forum sluiten.
Neuh dat hoeft niet, alleen het Italiaanse gedeelte
Lekker veel promotie maken voor Fallas![]()
Neuh dat hoeft niet, alleen het Italiaanse gedeelte![]()
Helaas, in het verleden gemaakte fouten bieden geen hoop voor de toekomstAls we dat vanaf het begin hadden gedaan dan stond ook Dennis nog gewoon in Scheveningen naar het wintervuurwerk te kijken![]()