Vianen

Moontan

Moderator
Medewerker
Bekendmaking acceptatie vuurwerkmelding, locatie: Zomerdijk te Vianen
Gedeputeerde Staten van Utrecht hebben een ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3B.1, lid 1 onder a, van het Vuurwerkbesluit verleend. De toestemming is verleend ten behoeve van het bedrijf Dutch Fireworks Profesional BV, voor het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het ten behoeve daarvan opbouwen, installeren, bewerken, dan wel na ontbranding verwijderen op de Zomerdijk te Vianen. Deze werkzaamheden vinden plaats op 12 oktober 2013 van 11.00 tot 23.30 uur. De ontbranding van het vuurwerk vindt om circa 22.30 uur plaats. Hierbij moet worden voldaan aan de in de toestemming opgesomde voorwaarden

smilli

FPM Filmer
Was een leuk showtje, helaas was het zo slecht weer dat ik niet met me standaard cameras heb kunnen filmen dus heb morgen alleen een filmpje van de finale met me telefoon.

hutter

Registered User
Ben ook nog wezen kijken en het was zeker de moeite waard.
Over het weer zal ik het maar niet hebben dat was bagger.
Heb uit de losse hand gefilmd met in de andere hand een paraplu en dat ging niet helemaal goed.

Maar maar maar heb toch nog redelijke beelden voor jullie.
Geduld.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dank voor de films heren.
Was lekker weer tijdens bouwen. Het opruimen in de stromende regen hoort er bij.

tronetti

Registered User
Nette show weer van DFP, ze maken er altijd weer wat leuks van. Finale was ook goed!
En die regen? Dat zijn de charmes van het vak....dacht dat ik dat altijd had.:hehe!:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ben hier ook naar wezen kijken.
Ik had mijn fotocamera meegenomen, maar deze toch maar in de wagen laten staan, vanwege de aanhoudende regen.
Prima showtje gezien, helaas iets te kort maar wel goed.
Gelukkig zijn er nog schieters die verstand hebben van showtjes maken.
Dan geniet ik meer van deze show, dan een show van 15 min die bommetje bommetje gaat.

Bovenaan