Vianen

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Paardenmarkt 2009

Op de woensdag voor de tweede donderdag in oktober viert Vianen de Paardenmarkt. In 2009 is het op woensdag 7 oktober. De paardenmarkt is een jaarlijks terugkerend evenement dat dit jaar zijn 738ste editie in Vianen beleeft. Hier komen vele paardenliefhebbers af op de paardenkeuringen, waarvoor de Voorstraat speciaal met zand wordt bedekt. Ook is er een warenmarkt waar kooplieden de meest uiteenlopende producten verkopen. Dit jaar is er ook een tent op de Voorstraat, waar vermoeide mensen even kunnen gaan zitten.
De organisatie is zoals gebruikelijk in handen van het Paardenmarktcomité, die weer een hoop activiteiten rondom dit evenement hebben geregeld. Hieronder vindt u een indicatief programma, zodat u zich een beeld kunt vormen van de activiteiten rondom dit evenement.

Indicatief programma Paardenmarkt
Dinsdag 6 oktober 2009
18.30 uur Opening van de kermis op het evenemententerrein
19.30 uur Start lampionoptocht vanaf het parkeerterrein op de Lijnbaan

Woensdag 7 oktober 2009
8.30 uur Grote keuring op de Voorstraat, met de Gert van Peettrofee voor de dagkampioen.Na de keuring worden de Zilveren Sporen uitgereikt aan degene met de grootste aanvoer.

14.00 uur Ringsteken onder het zadel
15.30 uur Ringsteken voor aanspanningen
19.00 uur Volksspelen op de Voorstraat.
19.30 uur Uitslag van de grote verloting bij de jurywagen
20.00 uur Spectaculaire paardenshow

Zaterdag 10 oktober 2009

22.30 uur Groots vuurwerk nabij het evenemententerrein.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vragen:
1 Wie schiet het vuurwerk?
2 Is het n.a.v. ervaringen de moeite waard?

Paardenmarkt 2009

Op de woensdag voor de tweede donderdag in oktober viert Vianen de Paardenmarkt. In 2009 is het op woensdag 7 oktober. De paardenmarkt is een jaarlijks terugkerend evenement dat dit jaar zijn 738ste editie in Vianen beleeft. Hier komen vele paardenliefhebbers af op de paardenkeuringen, waarvoor de Voorstraat speciaal met zand wordt bedekt. Ook is er een warenmarkt waar kooplieden de meest uiteenlopende producten verkopen. Dit jaar is er ook een tent op de Voorstraat, waar vermoeide mensen even kunnen gaan zitten.
De organisatie is zoals gebruikelijk in handen van het Paardenmarktcomité, die weer een hoop activiteiten rondom dit evenement hebben geregeld. Hieronder vindt u een indicatief programma, zodat u zich een beeld kunt vormen van de activiteiten rondom dit evenement.

Indicatief programma Paardenmarkt
Dinsdag 6 oktober 2009
18.30 uur Opening van de kermis op het evenemententerrein
19.30 uur Start lampionoptocht vanaf het parkeerterrein op de Lijnbaan

Woensdag 7 oktober 2009
8.30 uur Grote keuring op de Voorstraat, met de Gert van Peettrofee voor de dagkampioen.Na de keuring worden de Zilveren Sporen uitgereikt aan degene met de grootste aanvoer.

14.00 uur Ringsteken onder het zadel
15.30 uur Ringsteken voor aanspanningen
19.00 uur Volksspelen op de Voorstraat.
19.30 uur Uitslag van de grote verloting bij de jurywagen
20.00 uur Spectaculaire paardenshow

Zaterdag 10 oktober 2009

22.30 uur Groots vuurwerk nabij het evenemententerrein.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Is er een moderator beschrikbaar die de datum kan aanpassen ?!?!?
want die staat nog steeds verkeerd. !!!

bob1

Registered User
Als jullie toch aan het aanpassen zijn!

Maak er dan Vianen in de provincie Utrecht van?:idea:

Zo lullig als iedereen in Brabant staat (zie beginpost)

chris30

Registered User
Hee allemaal ik ga vanavond als het droog eens mijn nieuw HV40 proberen
ik ben net bij het schietveld geweest en heb net ook de schietlijst gezien leuk hoor katan schiet deze show en het wordt dit jaar groter aan ooit voor een kermis show ze schieten alles in 3" ze schieten 420 bommentjes en 20 blokken ook 3" en daarbij tussen door nog grote kaarsen 3"

dus ik zal proberen de film toch online te gaan krijgen
Groeten voor de mensen die ik vanavond messchien willen komen
het weer ziet er goed uit straks

Groeten
Chris

Laatst bewerkt:

Detonator

Registered User
Ben er ook bij, fijn is dat het gewoon prof vuurwerk is en niet van die kleine knalletjes en boeketjes.

buldog; als je dit leest dan ben ik hier dus wel bij als het goed is jij ook? :p

Laatst bewerkt:

Jozz

Registered User
Ben er bij geweest,gezien vanuit Nieuwegein [Vreeswijk]aan de Lek.
Zag er goed uit de show,maar helaas niet geheel vlekkeloos,en een beetje haperend geschoten,ene moment vlot achter elkaar,dan weer secondes niks.
Algemeen cijfer een 7

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik ben hier samen met Donald naar toegereden.
en heb op de lokatie de rest van de jongens ontmoet.
Zelf 2 uur na de show stonden we nog met zijn allen na te praten.
De volgende keer doen we het nog nog een keer maar dan wel in regio Rotterdam. want dan ben ik ook op tijd thuis .

De show zelf begon magertjes, (na uit leg van Ronny weet ik ook waarom) maar na de hand werd het beter.
de bommen die je in de laatste paar minuten ziet. vind ik zelf erg goed van kwaliteit. mooie grote boeketten en een harde burstknal.
Heren van Katan bedankt, en tot de volgende keer.

film van de laaste 3,5 minuut.

Jozz

Registered User
Wat was de uitleg van een bescheiden start dan Vin?
En deze werd dus door Katan geschoten,bedankt voor deze info,omdat bovenaan topic nog niet bekent was wie zou schieten!!
Vinnie bedankt zover.

Gerko18

Registered User
Ik ben hier samen met Donald naar toegereden.
en heb op de lokatie de rest van de jongens ontmoet.
Zelf 2 uur na de show stonden we nog met zijn allen na te praten.
De volgende keer doen we het nog nog een keer maar dan wel in regio Rotterdam. want dan ben ik ook op tijd thuis .

De show zelf begon magertjes, (na uit leg van Ronny weet ik ook waarom) maar na de hand werd het beter.
de bommen die je in de laatste paar minuten ziet. vind ik zelf erg goed van kwaliteit. mooie grote boeketten en een harde burstknal.
Heren van Katan bedankt, en tot de volgende keer.

film van de laaste 3,5 minuut.

Ja Vincent het was een gezellige boel.
En dat zo even nadat ik een paar uur terug was uit die gekke stad in Spanje.
Volgende keer maar bij jullie in de buurt ja haha.

Over de show is er niet veel meer toe te voegen.

chris30

Registered User
Hee allemaal het was zeker weer eens beren gezellig
Hierbij mij eerste filmpje met de Canon HV40
ik vind zelf dat het er goed uit ziet alleen moet ik de goede stand met goud nog wat lichter hebben maar dat gaat zeker goed komen
Nogmaals iedereen die er was bedankt en we zien elkaar weer Later
Chris

Tony

Administrator
Medewerker
Hey Chris, nette beelden. H40 is ook zeker een goede camera. Ik zelf heb ook nog problemen met het goud maar je kan dat volgens mij heel makkelijk veranderen. Ik denk dat Pyro-Rola je wel kan vertellen hoe je dat moet doen.

Thanks voor het delen.

chris30

Registered User
Hey Chris, nette beelden. H40 is ook zeker een goede camera. Ik zelf heb ook nog problemen met het goud maar je kan dat volgens mij heel makkelijk veranderen. Ik denk dat Pyro-Rola je wel kan vertellen hoe je dat moet doen.

Thanks voor het delen.

Bedankt tony zal zeker ff gaan checken
Ik hoorde dat jij een hv30 ook had
ik gebruik de cinema modus en schaduw effect en dan heb ik de ext open staan ??
gebruik jij een andere stand dan ??
bedankt later chris

Bovenaan