Archief Vet Goed Potje

FPM ProductBOT

Registered User
250_Lesli_Red_Label_Vet_Goed_Potje_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Vet Goed Potje[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]250[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 24,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]402 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]30[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]30 schots cakebox! De eerste 6 schoten bevatten brocade crown en chrysanthemum, de volgende serie heeft kleurrijke dahlia's en palmen gevolgd door zilveren palmen met groene glitters en brocade crown met blauwe sterren. Als finale worden kleurrijke peony´s met chrysanthemum en gouden sterren afgevuurd. Vet goed![/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

nitraat4life

Registered User
Plaatje zegt 30 schots, 30x15 is nog geen 500 gram helaas.. omschrijving zegt 24 schots dus vraag me af wat het is? Overigens is de beschrijving veelbelovend ik ben benieuwd naar een filmpje!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb de omschrijving van Lesli nog even goed nagekeken maar daar staat precies hetzelfde. Ik ga hem even aanpassen wat betreft het aantal schoten.

gietjo

Registered User
vet goed potje, de naam zegt het al. ik vindt hem goed. voor mensen die van variatie in 1 pot houden is dit toch wel een hele goede cake

Tony

Administrator
Medewerker
Je ziet hier zelfs de effecten uit de Angel Eyes voorbij komen!
Al vind ik ze in de Angel Eyes zelf beter overkomen.

Richardus

Registered User
€29,95 bij Welkoop hier in Grunn, en ze doen alsof ie 44.95 was... Ben wel in de verleiding 'm aan te schaffen. Maar 'ns op de verkoopdagen kijken of ik geld over heb, vind de diversiteit aan goede effecten erg leuk in deze cake. Vet goed potje indeed.

DSey

Registered User
Er worden twee ontstoken maar de linker stopt na 2 schoten of zo; het grootste deel van het filmpje laat dus het effect van één pot zien. Ik vond hem wel erg goed en heb hem dan ook besteld.

DioR

Registered User
Dit is een super cake! Had de cake van mijn vriendin gekregen. (op aanraden van mijzelf haha)
Iedergeval mooie grote boeketten. En als hij overgaat in kleur, zijn de kleuren ook lekker fel en helder.
Aanrader voor aankomende jaarwisseling.

DioR

Registered User
Zie dat ik het filmpje nooit heb geplaatst. Bij deze dan:
Helaas wel gefilmd met mijn oude camera, waardoor de kleuren niet optimaal zijn.
Maar dit is zeker een goed cake!
Jaarwisseling 2009/2010

Bovenaan