Vervoer vanaf het vliegveld

jeffrey1

Registered User
the_bulldog en ik zijn de laatste dag van hotel ( vlakbij rivierbedding) naar vliegveld gegaan en waren 16,80 euro kwijt ! en van vliegveld naar hotel 19euro nog wat

Jie

Registered User
Wij hadden precies hetzelfde. Op de heenweg moesten we de meterprijs (13,50 euro) + 4,50 euro belasting betalen. En op de dag dat we naar het vliegveld vertrokken gewoon de meterprijs van de taxi lees 12,75 euro.

remio

Registered User
NAAR het vliegveld en vanaf het vliegveld. daar zit het verschil in. op het vliegveld hebben ze zo een nieuwe klant, maar vanaf het vliegveld naar de stad en daar een nwe klant oppikken is moeilijker, vandaar de extra toeslag als je vanaf het vliegveld vertrekt:blink1:

P

poziloc

Guest
Het komt er op neer, dat je eigenlijk hun terug reis naar het vliegveld betaald voor een gedeelte...ik neem aan dat het voor de brandstof is, maar weet dat niet zeker natuurlijk

scania

Registered User
OP de ruiten van de taxi,s zitten stickers en daar stond het bedrag (toeslag)
vanaf het vliegveld op!!

Voor de haven van Valencia geldt ook zon toeslag heb me dat in de file is even zitten bestuderen!!

Ollie

Registered User
Vliegveld naar hotel was 19,50 en vice versa was 13,50. MAAR om voor eens en altijd een einde te maken aan de discussie heb ik een foto gemaakt van de officiele tariefkaart van de taxi's en daarop staat dat er voor ritten vanaf het vliegveld naar de stad een toeslag geld van € 3,70. Zal de foto ff posten.

Verder is de rit de stad uit meestal veel sneller omdat de stad in moeilijker is. We waren binnen 8 mi9nuten vanuit Ayuntamiento op het vliegveld: een chauffeur naar mijn hart!!!

Ollie

Registered User
DSC06372.JPG

Mantronix

Registered User
We waren binnen 8 mi9nuten vanuit Ayuntamiento op het vliegveld: een chauffeur naar mijn hart!!!

Ja, ik kan mij voorstellen dat iemand die in 8 minuten van Ayuntamiento naar het vliegveld rijdt, iemand van jouw hart is. Ik kan mij een paar ritjes door Valencia herinneren waarbij wij jou moesten blijven volgen om de weg niet kwijt te raken :confused:. Ik heb daar weer een extra paar grijze haren aan over gehouden :smile1: .

Bovenaan