Tijd voor verslag 2 dan maar zoals beloofd;
Na een drukke maandag waarbij ik veel grote bestellingen heb opgehaald kon ik gaan uitkijken naar verkoopdag 2.
Ik ging die avond logeren bij een goede vriend, die ook de 31ste van de partij is en net zo vuurwerkgek is als mij.
Het werd al snel duidelijk dat het een lange nacht zal worden met weinig slaap, beide hadden we erg veel last van zenuwen en kruitstress... :hehe!: gelukkig ben ik niet de enige!
Uiteindelijk sliepen we pas 05:30uur.. 6 uurtjes later werden wij alweer wakker.
Even snel een potje gegamed, klaargemaakt, ontbeten en op naar de eerste vuurwerkwinkel, dit keer met de fiets!
De eerste winkel waar we naartoe gingen was een wolfdealer luisterend naar de naam Hornsveld.
Aangezien ik deze dag een niet al te groot budget had, heb ik twee budgetproducten gekocht; wanted en el dorado.
Wel ben ik erg blij met deze aankoop aangezien ik beide producten vorig jaar ook wou en toen te horen kreeg dat ze uitverkocht waren.
Mijn vriend heeft een Divine en een wanted gekocht daar, zodat we de avond door kunnen komen en extra filmmateriaal hebben met variatie.
Hier zie je mijn vriend die de deur uitloopt.
En nog een fotootje van de vitrine;
Daarna zijn we met de fiets richting Hollandsche Rading gegaan, dit was 3 kwartier fietsen.. Maar voor vuurwerk hebben wij dit over. Onze fietsen hebben deze dag meer kilometers gemaakt dan wat ze normaal in een heel jaar doen :hehe!:
Eenmaal aangekomen in Hollandsche Rading bij tuincentrum Groenrijk die Lesli producten verkoopt hebben wij een beetje rond zitten neuzen en kijken of we nog wat leuks konden kopen.
Ik moest sowieso klein grut halen zoals rotjes, grondbloemen en babypijtjes ook voor mijn zusje. Dat eenmaal afgerekend kwam ik op + €30,-- uit.. Mijn geld was toen op...
Misschien dat ik morgen nog eventjes de Bloody Mary en de Cool Blue meepak daar, die potjes wil ik wel nog graag hebben.
Mijn vriend heeft daar niks gekocht, want die ging die avond nog op pad met zijn vader.
Daarna nog eventjes langs een vriendin gefietst en haar collectie bewonderd en daarna op naar huis en de laatste voorbereidingen treffen.
En dan wil ik mijn verslag afsluiten met nog twee foto's, hoop dat ik jullie een beetje extra sfeer heb kunnen geven en dat jullie nu ook weten hoe ik alles beleef.
Iedereen de beste wensen, geniet van het vuurwerk en doe vooral voorzichtig morgen! Tot in 2015!!
FPM FOR LIVE!