Verslag Dennis010 St Mary's festival 2014.

Dennis010

Registered User
Ik ga hier mijn reisverslag plaatsen met alle foto's en filmpjes die ik gemaakt heb tijdens ons verblijf op Malta. Ik heb de meeste shells die ik gefilmd heb allemaal los opgenomen in tegenstelling tot vorig jaar. Ik denk dat filmpjes van max 30 seconden prettiger weg kijken dan hoe ik het vorig jaar had gedaan. (15 miuten shows met lange "zwarte gaten" tussen de shells).

Als eerste start ik met een filmpje van mijn grote vriend Jason Borg, die bij de fabriek van St Mary's Mqabba werkt.
Hij is degene die voor mij regelt dat ik overal mag kijken, fotograferen, filmen en rondleidingen krijg.

Natuurlijk alles in 1080p HD te bekijken.

Laatst bewerkt:

densta

Registered User
Altijd handig zo'n vriend. Aah daar ben ik blij mee dat je alles los hebt. Zal wat meer werk inzitten maar denk idd dat t prettiger kijken is.

Moontan

Moderator
Medewerker
Wat een privilege. Heb je mooi geregeld Dennis.
En je eerste film is gelijk een hele mooie binnenkomer!!

Dennis010

Registered User
De eerste dag dat we op Malta waren zijn we eerst naar Ghaxaq (hoe spreek je dit uit Julian Bakker? :hehe!: ) gereden om daar te gaan kijken naar een dagshow. Bij aankomst reden we zo tegen de opbouw van de wielen aan, dus gelijk maar een paar foto's genomen:

0014.JPG

0044.JPG

0053.JPG

0063.JPG

0083.JPG

0137.JPG

0148.JPG

0168.JPG

De gefilmde dagshow in Ghaxaq staat in de render en komt zo spoedig mogelijk hier onder te staan.

GMP82

Zilveren Member
Alvast een dikke thnx! Ben vooral erg benieuwd naar de films van de Irdieden. Blijft toch een hele eigen kunstvorm in het vuurwerkgebeuren.

Tony

Administrator
Medewerker
Alvast een dikke thnx! Ben vooral erg benieuwd naar de films van de Irdieden. Blijft toch een hele eigen kunstvorm in het vuurwerkgebeuren.

Ik heb een deel van deze wielen gefilmd en helaas deed de helft niet wat het moest doen. Film komt later online.

martino

Registered User
Gaat er op dat eerste filmpje nu een luchtalarm af ? Heeft dat met het vuurwerk te maken of is het toeval?
Stuk voor stuk je idd prettiger kijken.

Dennis010

Registered User
Het is een filmpje van vorig jaar, maar dit doen ze altijd op de 14e en de 15e na de grote shows. In Mqabba lopen de schieters en kinderen van de club dan ook met een soort gillende keukenmeiden en flares in hun handen.

Dennis010

Registered User
De eerste dagshow die we zagen was in Ghaxaq. Er zit een bom in die terug valt op de grond en daarna pas afgaat. Ik had niet de tegenwoordigheid van geest om de camera naar beneden te doen omdat ik stond te kijken of alles wel goed ging in de verte.
Ik heb alle shells achter elkaar gezet met zo min mogelijk tussenruimte. Hierdoor is een show van 15 minuten terug gebracht naar ongeveer 5.

shinji

Moderator
Medewerker
Haha, die betonblokken zijn speciaal voor de ouden macher geplaatst, anders zou die het niet overleven

Bovenaan