Verschillend (kinder)Vuurwerk

vuurwerkman19

Registered User
Volgens mij worden dit soort vuurwerk stukken nog wel verkocht!
ik dacht GBV verkoopt een soort mini pakketje voor kinderen met 4 doosjes met allemaal van dat soort vuurwerk erin! maar wel leuke dingen!:D

remio

Registered User
Een leuk stukje "kindervuurwerk" is de Destellos Flash van Cafferata.

Deze vuurwerkjes zitten per 6 stuks (3 rode en 3 groene) verpakt in een doosje. Het effect lijkt wel een beetje op dat van een Flashing Demon, zie

[media]http://nl.youtube.com/watch?v=eYCLYX8l1dw[/media]

Dit was een rood exemplaar, volgende keer zal ik een groene afsteken.

Dank je wel, Vuurwerkcenter.nl!

hier heb ik een aantal doosjes van kado gekregen pas geleden! erg leuke dingetjes:amuse:

vuurwerkman19

Registered User
Ik weet niet zeker waar ik dit moet posten, maar ik heb nog een aantal tanks bewaard en ik heb de verpakking (doos) ook nog. Heeft misschien het vuurwerkmuseum er interesse voor?

Let wel dit zijn GEEN Dummies... excuses als dit niet is toegestaan.

hier een foto:

Bijlagen

• 4707A.jpg
    4707A.jpg
    57,9 KB · Weergaven: 14

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik weet niet zeker waar ik dit moet posten, maar ik heb nog een aantal tanks bewaard en ik heb de verpakking (doos) ook nog. Heeft misschien het vuurwerkmuseum er interesse voor?

Let wel dit zijn GEEN Dummies... excuses als dit niet is toegestaan.

hier een foto:

Kijk even www.vuurwerkmuseum.nl
En neem contact met ene van de moderators.
Als je er gene geld voor vraagt, het volgend mij geen probleem dat het het post.
Vraag je er wel geld voor, dan is het handel.
Maar dat spreekt voor zich.

vuurwerkman19

Registered User
Nee, TUURLIJK hoef ik er geen geld voor, zou het al leuk vind als het er staat. Maar hier staan de stukjes vuurwerk al een kleine 7/8 jaar in me kast en misschien dat ze er daar misschien wat mee kunnen.

Bovenaan