painkiller
Registered User
Wat je ook zou kunnen doen is de heavy 3/5 erbij nemen. Mooie cakes voor weinig geld. Persoonlijk zou ik daar eerder voor kiezen dan voor de Fusion.
Wat je ook zou kunnen doen is de heavy 3/5 erbij nemen. Mooie cakes voor weinig geld. Persoonlijk zou ik daar eerder voor kiezen dan voor de Fusion.
Zeker een goede keuze. Edje heb je nog meer budget of blijft de lijst zo? Als je nog iets meer budget hebt dan heb ik nog wel wat leuke goede prijs/kwaliteit [producten voor je. Met andere worden vrij goedkope cakes met topuitwerkingen. ( bijv net zoals de battle)
Gr Sebastiaantje
P.S kijk niet naar de formaat van de Batlle dat zegt niets. Hij is klein maar zekers fijn. HAHA:hehe!:
nee dit is het maximale budget (Afpraken met het vrouwtje) thanks .
ik heb m weer aangepast maar een aantal producten staat nog niet in product db zoals de thunder salute enz
ik zal even uit tikken wat er nog niet in de product database staat
The One Liner van Herlat 1x
Detonator van .... 2x
Chooêt kanonslagen van Chooêt 2x
Chooêt bermuda's van Chooêt 1x
dit is mijn lijstje en de totale kosten zijn € 120,32
Dit is om ze te proberen en op film te zetten dan kan ik ze volgend jaar eventueel nog afraden of aanprijzen. En ik krijg ze ook weer met 15% korrrrrrtingIs weer veel aan veranderd vind het nog steeds een leuk lijstje alleen ik zou de bermuda's van choeet weglaten 5 euro voor 48 stuks vind ik gewoon te veel en ze zullen denk ik niet veel harder dan de kanonslagen van choeet gaan.