Verlanglijstje jaarwisseling 2010-2011

Seaker

Registered User
Hallo iedereen,

op dit moment ben ik nog sterk aan het twijfelen tussen het Nederlands en Belgisch siervuurwerk.

Als ik naar Belgie ga dan pik ik de A,B,C en de SkyBox op van Salonrogers: + 400 euro. Totaal: 36 Potten

In Nederland staat tot nu toe dit op mijn lijstje:
2x Black Cats
€ 19,90
1x Mine Expert
€ 20,95
1x Burn Out
€ 17,50
1x Bursting Gold
€ 26,50
1x No Fear
€ 27,50
1x Lily Magnolia
€ 8,95
2x 25sh Multi Shock
€ 29,00
1x Red Dragon Box - 500 grams cake
€ 199,00
1x Amazing Screamers
€ 17,60
2x Crossing Crosette
€ 31,00
1x Finishing Touch
€ 18,50

Allen te vinden via Vuurwerkland Eindhoven.

Wat vinden jullie van mijn beide lijsten en wat zouden jullie anders doen?
Ik houd vooral van grote knallen in de lucht en wanneer ze klein zijn, vind ik ze al niet leuk:(

joszie

Zilveren Member
Ik zou het gewoon uit NL halen, zit gewoon mooi spul tussen en je hebt geen gekloot met uit Belgie halen. Je hoeft maar 1 keer gesnapt te worden en je bent de sjaak..

painkiller

Registered User
Ik zou van roger 1 ass. 13 shots nemen, 1x de brocade pine, 1x de v-thunder (knalcake in v vorm met staarten!) en de crackling cry en de rest van je geld zou ik aan bonfireworks cakes uitgeven bij Dumpshop Feenstra.

Seaker

Registered User
Die dumpshop heeft geen fatoenslijke website waar je ook maar iets kan bekijken.

Maar je vond de 13shots niet mooi en dan toch die mij aanraden?:p Waarom vind je de NLse dan niks die ik heb genoteerd?

Seaker

Registered User
Nu kom ik toch een Heavy serie tegen en de Brilliant Box van Dynasty, ik vind die erg overeen komen met die Ass A B of C, of zie ik het verkeerd, ook qua grote van de knallen(wat ik belangrijk vind..:)

painkiller

Registered User
Die dumpshop heeft geen fatoenslijke website waar je ook maar iets kan bekijken.

Maar je vond de 13shots niet mooi en dan toch die mij aanraden?:p Waarom vind je de NLse dan niks die ik heb genoteerd?

Laat ik het anders zeggen; Als ik een budget had van +/- 400,= zou ik wel voor het ass. van SR gaan. Voor 11,= per cake is er niks mis mee. Aangezien ik een groter budget heb betaal ik liever wat meer voor mijn vuurwerk waardoor ik nog mooiere cake's kan kopen. De 3 andere potten die ik noem lees je goede dingen over en ik denk dat ik de v-thunder ook zelf nog ga halen.

Over de dumpshop: Je kan er natuurlijk ook even langs gaan. Je kan hier op het forum zien dat velen zeer enthousiast zijn over bonfireworks.

De Heavy serie wat je aangeeft is inderdaad ook leuk, samen met de super-4 heb je leuke potten voor niet al te veel geld. De boeketten zijn alleen niet heel groot.

Seaker

Registered User
Heeft er iemand ervaring dat je 2 keer moest rijden omdat je bestelling in NL dus bijna altijd zwaarder is dan 10 kilo?

Bovenaan