***Verlanglijst***

Fireworks_Gouda

Registered User
Hallo allemaal, ik ben een groot vuurwerk fan alleen het probleem is het budget ik heb ''slechts'' 65 euro te besteden dus ik kom al gouw op de pakketten uit..

ik heb hierbij wat hulp van jullie nodig..

wat moet er in zitten?

veel cakes, het liefst meer cakes dan vuurpijlen en fonteinen...
het moet geen ''flut'' pakket zijn met van die cakes die maar 5 schoten afvuren,

Welke effecten moeten er in zitten?Cracking , palm goud,zilver,blauw effecten

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! oohh ja misschien ook wel handig ik woon in gouda...

greeatzz :embarrased:

Laatst bewerkt door een moderator:

Seaker

Registered User
Heavy5 van de Dynasty Collectie, leverancier is Wolff, en dan kan je verder nog zelf kijken.

www.wolffvuurwerk.nl vindt je de dealers.

Heavy5 bestaat uit 5 mooie potjes voor 35 euro (ongeveer) ! Verder heeft Dynasty van Wolff of NEXT van Li.. nog wat er goedkope en mooie potjes. Bijvoorbeeld van NEXT: de mines en night blitz van beide 10 euro de stuk. (Boerenbond levert de NEXT collectie zeker bij jou in de buurt)

hansso90

Registered User
je kan natuurlijk ook de heavy 5 in een kleinere uitvoering halen zoals heavy 4 of heavy 3 en dan nog mooie pot er bij :p

Stefan Tetteroo

Registered User
jaah het is inderdaad wel een goed pakket dankje voor je hulp!

weet iemand of VC Vuurwerk goeie pakketten heeft?

Volgens mij zijn deze pakketten van Magnum niet echt waar voor je geld, vaak meer fontijnen dan cakes. Magnum Missile 100/300 is wel aan te raden.
Heavy 5 heb ik zelf ervaring mee en is zeker een aanrader.
Welke dealers heb je in de omgeving?

Fireworks_Gouda

Registered User
Volgens mij zijn deze pakketten van Magnum niet echt waar voor je geld, vaak meer fontijnen dan cakes. Magnum Missile 100/300 is wel aan te raden.
Heavy 5 heb ik zelf ervaring mee en is zeker een aanrader.
Welke dealers heb je in de omgeving?

neen in de magnum pakketten zitten juist veel cakes kijk hier maar http://www.ahlesvuurwerk.nl/vuurwerk/lijst/categorie/1-16

ahles vuurwerk is bij mij in de buurt wel een goeie dealer ik heb ook nog goudvuur en profielhogenveen die veel en goed vuurwerk verkopen anders zou ik uit moetten wijken naar rotterdam
das best toevallig ik had de Magnum Missile 100/300 vorig jaar zeker een mooie!

Stefan Tetteroo

Registered User
Als je voor een pakket gaat, dan zou ik het aanvullen met wat kleinere cakes van dynasty.
Mocht het pakket tegenvallen dan heb je nog wat zekerheid met b.v battle, cape town, salute.
Als het mogelijk is zou ik met iemand samen bestellen dan krijg je wat meer gratis vuurwerk.

suc6

Stefan

Bovenaan