Verkoop 2010 start op Vuurwerkplanet.nl

Tony

Administrator
Medewerker
Vandaag gaat de verkoop van start op vuurwerkplanet.nl. De site heeft een remake gehad en ziet er nu stukken overzichtelijker uit (Index). Ik ben benieuwd of de Old Dutch collectie er ook in komt te staan. Wil daar weleens wat films van zien.

Films onjuist:
-Jumpshot
-Lazy Daisy
-Fright Night
-Miracle

Richardus

Registered User
en ik kan niks toevoegen aan m'n winkelmandje

daarbij: de index is vrijwel net zo vormgegeven als vorige jaren, net zo onoverzichtelijk.

Ik vond Janet altijd wel gezellie :p (sufgelachen om dat mensch)

Richardus

Registered User
't Wil nog niet echt lukken hè... 3 dagen later is in mijn provincie nog maar een enkele webshop open, het gros is dicht als een deur.

Tony

Administrator
Medewerker
't Wil nog niet echt lukken hè... 3 dagen later is in mijn provincie nog maar een enkele webshop open, het gros is dicht als een deur.

Ze kennen jou van de forums en willen waarschijnlijk niets meer met je te maken hebben!
Whoehoeheohe

Richardus

Registered User
Hahaha, power to the Riesje!

edit: lol, in Rotjeknor zijn ze allemaal nog dicht, da's al één minder dan bij mij :tounge:

Laatst bewerkt:

H@ppiness

Registered User
Had vandaag even gemaild naar Vuurwerkplanet en ik kan nu de gewilde items in mijn winkelmandje plaatsen.
Er is wel iets raars ik had op een gegeven moment voor 88 eurie in mijn winkelmandje en kreeg daarbij ook nog een gratis Downtown van Royal Class. Ik zette daarna nog een sierpakketje in mijn winkelmandje en weg was ineens het gratis vuurwerk?:surprised:
Iemand een verklaring hiervoor?:huh:

Jean Cross

Registered User
Sowieso klopt er nog maar weinig aan de site.!!

Klik maar eens random op een paar Cakes en bekijk de filmpjes... *embarresing*
Dacht nog ff naar de Jumpshot te kijken en dacht WTF.! Zijn het nu ineens een mines geworden.?! Maarnee.. verkeerde film... evenals nog een dozijn films die niet kloppen... Jammer (en voor de leek misleidend.!).

Hoop dat het snel gefixt wordt.!

Tony

Administrator
Medewerker
Sowieso klopt er nog maar weinig aan de site.!!

Klik maar eens random op een paar Cakes en bekijk de filmpjes... *embarresing*
Dacht nog ff naar de Jumpshot te kijken en dacht WTF.! Zijn het nu ineens een mines geworden.?! Maarnee.. verkeerde film... evenals nog een dozijn films die niet kloppen... Jammer (en voor de leek misleidend.!).

Hoop dat het snel gefixt wordt.!

Als je hier vermeld welke films niet bij de juiste producten staan dan zorg ik dat het bij de juiste mensen terecht komt.

Jean Cross

Registered User
onjuiste films:

-Lazy Daisy

en verder kom ik nu ff niet, want ik kom vuurwerkplanet.nl niet meer in (zouden ze nu al aan het fixen zijn.?! haha)

Richardus

Registered User
Fright Night had ook verkeerde filmpje, die van die fanshape van €100... (triple x ofzo?) 'k vond het al zo'n goede budgetbak... :tounge:

Bovenaan