Verkeerd gebruik van vuurwerk door jonge gasten.

edje30

Registered User
Bij mij hebben een paar jochies van 10-12 een keer wondertollen in de voortuin en tegen mijn kunststof kozijn aan gegooid die gastjes ben ik even achterna gelopen en even gezegd dat de volgende keer dat ze dat zouden doen ik wel even met hun ouders zou praten ze trokken helemaal wit weg en hebben hun excuses gemaakt verder nooit geen last meer van gehad.

Galaxis

Registered User
Ik verbaas mij er ieder jaar weer over. Het lijkt ook wel ieder jaar erger te worden. Of het nu asociaal gedrag is , stoer gedrad , de consequenties niet in kunnen zien of weet ik het veel wat. Het word steeds gekker.

Wat ik de laatste jaren heb gezien onder jongeren ( catogorie 12 tot 18 jaar )

Single shots horizontaal. oorlogje spelen met single shots. Single shots op zijn kop. Single shots op ramen van auto's mikken.
Losse 3 inch buizen wegzetten en er gewoon uit schieten. Shells aansteken zonder dat ze in een buis zitten !!

En ga maar door , als je er wat van zeg krijg je nog een grote mond ook. rare lui tegenwoordig , opvoeding lijkt ver te zoeken.

GMP82

Zilveren Member
Ik verbaas mij er ieder jaar weer over. Het lijkt ook wel ieder jaar erger te worden. Of het nu asociaal gedrag is , stoer gedrad , de consequenties niet in kunnen zien of weet ik het veel wat. Het word steeds gekker.

Ach dat beperkt zich helaas niet alleen tot vuurwerk. De maatschappij lijkt met de dag dommer, geflipter/geschifter en asocialer te worden :-(

Tis al zo erg, dat ik bij voorbaat al nadenk waar ik mijn vuurwerk ga schieten; zo mogelijk ver uit de buurt van die wazige leeghoofden...

Sweet Laker

Registered User
Tsja, de maatschappij, dat ben jij. De politiek geeft het juiste voorbeeld niet, muziek bevat vaak teksten die nou niet zo rooskleurig zijn en de druk die er tegenwoordig heerst is ook niet goed voor mensen. Voeding laat ook te wensen over, dus tsja, dan is het logisch dat een maatschappij ontwricht raakt en er dit soort dingen gebeuren.

Zie je trouwens ook met de vuurwerkproducten. Bekijk in de productdatabase de verschillende namen maar, dat geeft al wat er in gedachten van veel mensen speelt,..

Maargoed, dat niet meegerekent gaan we gewoon weer lekker genieten van het vuurwerk dit jaar. :lub:

Bovenaan