Vergane Glorie

voix

Registered User
Zelf kwam ik al een tijdje geleden op het idee voor deze thread. Zelf vind ik het altijd mooi om ook geruime tijd na de jaarwisseling soms nog de sporen van het oud en nieuw spektakel te zien (dan doel ik niet op zaken die zijn gesloopt, daar word ik absoluut niet vrolijk van). Maar bijvoorbeeld een achtergebleven grondbloem, een kleine cake of wellicht een vuurpijl.

Het idee van deze thread is om dit vuurwerk te fotograferen. Kom je iets tegen, zet het op de foto en deel het met ons. Ik hoop dat het idee duidelijk is en om te beginnen meteen een foto van mijn kant. Wel een beetje mindere kwaliteit doordat deze met telefoon is geschoten.
3003091804.jpg

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Misschien is het wel leuk om de datum te vermelden van de foto's.

Een soort van wedstrijd haha, wie maakt het diepst in het jaar een foto van oud vuurwerk.

Kobajo

FPM Filmer
Een soort van wedstrijd haha, wie maakt het diepst in
het jaar een foto van oud vuurwerk.

Maar dan wel met een krant ernaast, zodat we kunnen checken wanneer de foto gemaakt is. hahaha

Leuk idee trouwens zal is een de buurt rondkijken of ik nog wat zie liggen.

Red Eagle

Registered User
Leuk idee inderdaad hoop alleen niet dat we nou zo ver gaan dat we de rommel maar helemaal niet meer opruimen om het vervolgens een paar maanden later nog vast te kunnen leggen op camera.

GMP82

Zilveren Member
Laatst bewerkt:
Bovenaan