Verbod, Stoken in het buitenland?

stefantvs

Administrator
Medewerker
Freaks, nu het verbod er doorheen is vraag ik mij af wie er nu allemaal het plan hebben om in het buitenland te gaan stoken met oud en nieuw? En waar moet je dan op letten qua lokale regelgeving.
Ik denk dat de meeste richting Duitsland gaan?

Ga naar Polen, Sczcecin is 8 uur rijden. Oud en nieuw is er net zo als in Nederland. De Polen zijn gek op vuurwerk. En het is er betaalbaar.
Er zijn meerdere goede vuurwerkwinkels te vinden, maar ook op de markt en in de supermarkten word vuurwerk verkocht.
Om 12 uur gaat iedereen op straat, er zijn veel grote parken en ruime straten waar je veilig kunt afsteken.
Vind je het te ver rijden vlieg je naar Berlijn en huur je daar een auto.

Polen en Tsjechië zit ik ook al een paar jaar over te denken als uitwijk locaties.
Tsjechië is helemaal fun met de dikke pijlen en de 2" blokken in de Lidl 😬

Wil al jaren de nationale shows van Londen en Sydney vastleggen, nu met het verbod heb ik een goede reden dit eindelijk eens te gaan doen. Maar misschien nog niet dit jaar, eerst zien wat t verbod brengt in Nederland dit jaar...

Ik ga het dit jaar in Nederland doorbrengen, heb goede hoop dat er genoeg te zien zal zijn. Hoe meer mensen de traditie hier levend houden hoe beter. Gaan het zien, duitsland is later een optie

Dit jaar gewoon in Nederland. Wil eerst eens zien hoe het er aan toe gaat. Vier het altijd in een middelgroot dorp met 1 wijkagent dus handhaving is er simpelweg niet. Ik vermoed dat het gaat lijken op de jaarwisseling 21/22. Vooral na 0:00 is er veel te zien in de lucht.

Ik zag op YT eens een filmpje waarop vele honderden Duitse en Poolse liefhebbers zich op oudejaarsavond verzamelen langs een rivier met uitzicht over een grote stad.
Ik geloof op of vlakbij de DTSL/PL grens.
Daar zit je zws top wbt beleving, maar ik weet de exacte locatie niet. Iemand wel?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan