Verandering in FPM Crew!

Status
Niet open voor verdere reacties.

scania

Registered User
Donald en Vincent bij deze nog enorm bedankt voor jullie inzet en mooie foto,s en filmpjes !!

Tot sinas bij een show of bbq.

Jordi

Registered User
Vincent en Donald, beide bedankt voor de inzet en geleverde foto's/films de afgelopen jaren. Tot snel!

RNBakker

Registered User
Vincent en Donald, beide bedankt voor de inzet en geleverde foto's/films de afgelopen jaren. Tot snel!

Nou nou het personeelsverloop bij Freakpyromaniacs is wel bovengemiddeld hoog de laatste periode. En nu betreft het weer twee vaste waarden die aangegeven hebben dat ze willen vertrekken. Best jammer maar waarschijnlijk het beste zo.

Vincent en Donald gisteren heb ik jullie al gesproken, maar ook nog even hier: bedankt voor al het moois dat jullie gedaan hebben om mij (en alle andere members) te laten genieten van foto’s, films, kalenderdatums etc.

Riotvwb

Registered User
Vincent en Donald.Tsja,die namen vielen toch gelijk in één adem met FPM.
Jammer,maar het zij zo.
Mannen,bedankt voor de info,films,pics en wat al niet meer.
See you in the field.

Grtz,Corné

roelz

Registered User
Nondeju, da's wel even schrikken, Vinnie en Pozzi uit de crew.. Beide heren zeer bedankt voor alle bijdragen. Grtz, Roel.

condor27

Registered User
Had graag ff op de Thanks knop[ gedrukt maar die is helaas verdwenen
beidde heren bedankt voor jullie bijdrage en alles wat jullie hebben betekend voor de website.

Groet'n Condor27

GMP82

Zilveren Member
Vincent en Donald, bedankt voor jullie inzet en bijdragen tot nu toe. Wellicht tot ziens als mod en anders zien we jullie vast nog voldoende als bezoekend member :)

Moontan

Moderator
Medewerker
Donald en Vincent, twee uiterst sympathieke mannen, met een enorme staat van dienst.
Jammer voor de website dat jullie stoppen. Bedankt voor jullie inzet.
En ik zou willen zeggen: tot ziens bij een of andere activiteit/show

RoYvette

FPM Filmer
Donald en Vincent,
Ook wij hadden het al gehoord afgelopen dinsdag, maar evengoed nogmaals harstikke bedankt voor alles wat jullie hebben gedaan voor FPM.
Jullie zijn zeker weten voor onschatbare waarde geweest voor vele (in ieder geval voor ons)!!
We zien ons
Groetjes Roy & Yvette

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Iedereen bedankt voor de leuke en positieve reacties mijn kant op.
Doordat ik zelf uit de crew gestapt ben wil absoluut niet zeggen dat ik totaal stop met vuurwerk. Ik gaat Solo verder en ik blijf gewoon mijn dingen doen. filmen, foto's, bouwen en een hoop plezier maken met iedereen. Het was voor mij een moeilijke maar juiste beslissing we hebben een hoop jaren lol gehad en dat zal ik ook nooit vergeten. Maar het ging gewoon niet meer zoals het al die jaren er voor gegaan zijn. En de beste keuze was voor mij om uit de crew te stappen.
Verder wil ik ook niet in details gaan. want dan krijgen een goede tijden,slechten tijden verhaal waar velen tisseus uit de doos gehaald moet worden. (welnee)

iedereen bedankt de knallende groeten en tot ziens

Poziloc

FPM Hangouderen
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de reacties!

Ook wil ik duidelijk maken, dat ikzelf heb aangeven om er mee te stoppen!
Puur omdat ik er geen tijd meer voor heb! Voordat er weer van allerlij roddels weer te ronde gaan.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Vinnie en Donald, ik wil jullie persoonlijk bedanken voor de vele leuke jaren. Er gaan vast nog vele leuke momenten komen daar ben ik van overtuigd.

Ook wil ik jullie bedanken voor de dingen die ik geleerd heb van jullie.

Amigo's ik ga jullie zien!

Cameo

Registered User
Mannen, allebei bedankt voor jullie werk en immer gemotiveerde reacties. Jammer dat jullie stoppen met het beheer, maar gelukkig blijven jullie gewoon gezellig meekletsen op FPM. Een echte liefhebber kan immers niet zonder :cool:

Nick

Tony

Administrator
Medewerker
Nu de 2 mannen zelf gereageerd hebben ga ik deze thread op slot gooien. Dit doe ik omdat het geen gezellig nieuws is als jullie me begrijpen. Er zijn 148 members in deze thread geweest dus onze dagelijkse bezoekers hebben de kans gehad om te reageren als ze dit wilden.,

Do en Vin, nogmaals bedankt!
Laterzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan