Venezia Redentore by Parente Fireworks

joszie

Zilveren Member
Deze heb ik live gezien. echt waanzinnig gaaf. Helaas niet vanaf deze afstand maar vanaf het vaste land (aan Ca'savio zijde) Kan het iedereen aanbevelen om hier heen te gaan. Is altijd in juli. Venezia zelf is danwel heel erg druk.

Tony

Administrator
Medewerker
joszie zei:
Deze heb ik live gezien. echt waanzinnig gaaf. Helaas niet vanaf deze afstand maar vanaf het vaste land (aan Ca'savio zijde) Kan het iedereen aanbevelen om hier heen te gaan. Is altijd in juli. Venezia zelf is danwel heel erg druk.

En erg duur. Ik wilde een paar maanden geleden boeken en als je dan ziet wat je voor een simpel kamertje moet betalen is eigenlijk niet normaal.

Dreek

Registered User
Wat een drukte zeg, lijkt nog wel erger dan Valencia met fallas.

Ik ga de show is even rustig bekijken, bedank voor het delen in ieder geval!

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member
En erg duur. Ik wilde een paar maanden geleden boeken en als je dan ziet wat je voor een simpel kamertje moet betalen is eigenlijk niet normaal.

Beetje laat antwoord, maar goed,misschien voor de toekomst.
Wat je kan doen is met een simpel tentje een plek op een van de vele campings huren. Ik zelf woonde/werkte in de buurt van Caorle, dat is ongeveer 45 minuten met de auto vanaf Venezie. Je moet dan nog wel met de boot over maar die gaan heel vaak.

een lijst met campings die ik ken. (op volgorde van nabijheid centrum venetie)
+ camping Ca'savio (paar honderd meter vanaf de veerboot)
+ " Villagio SAn Francesco (45 min rijden
+ Pra della torri (50 min. rijden
+ Laguna VIllage ( uurtje rijden
En zo zijn er nog tig-aantal te vinden. De Veneziastrip heeft wel 100 campings. Enige nadeel is dat het zo goed als 1 lange weg door alle dorpjes en campings is. Dus als het druk is, dan is het ook echt druk

Laatst bewerkt:
Bovenaan