Veerle (B) Original Fireworks Demo

Moontan

Moderator
Medewerker
Zaterdag grandioos vuurwerk in Veerle

LAAKDAL - Het is lang nog geen Nieuwjaar, maar dat belet Zena Vuurwerk en Original Fireworks niet om zaterdag hun nieuwste feestproducten in de Laakdalse lucht te komen schieten.

Een demonstratie dus van vrijwel al het nieuwe op de markt dat straks in de winkel ligt in Lammerdries Olen.

Alles gebeurt op het terrein van VV Laakdal aan de Rauwstraat in Veerle op complex A.

Het is een gratis show van ruim 1 uur lang. Het eerste schot gaat om 20u45 de lucht in, de laatste knaller in de buurt van 22u.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLLVE_01324925

bridge

Bronzen Member
Weet iemand iets meer over deze demo?

Is het een kale demo of zit er een leuk toetje bij, mss wel geschoten door Bigsmile?

jorisman

Registered User
Weet iemand iets meer over deze demo?

Is het een kale demo of zit er een leuk toetje bij, mss wel geschoten door Bigsmile?

Vorig jaar ben ik bij deze demo geweest, maar toen was er een leuke finale geschoten door limburgs vuurwerk team als ik het goed heb. In ieder geval niet door big smile.

Pieter

Registered User
De demo is inderdaad voor winkeliers. Ik raad jullie niet aan om hier uren voor in de auto te gaan zitten.
Het gaat voornamelijk om cakes die niet in de voor jullie bekende zena winkels komen te liggen.

De echt nieuwe cakes voor freaks staan nog op de boot en komen pas later deze maand binnen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik wil ook geen teleurgestelde freaks :)

Tony

Administrator
Medewerker
De demo is inderdaad voor winkeliers. Ik raad jullie niet aan om hier uren voor in de auto te gaan zitten.
Het gaat voornamelijk om cakes die niet in de voor jullie bekende zena winkels komen te liggen.

De echt nieuwe cakes voor freaks staan nog op de boot en komen pas later deze maand binnen.

Bedankt voor de verduidelijking.

jorisman

Registered User

Zou je dit uit kunnen leggen? Word er prof vuurwerk geschoten?

Bovenaan