Veenendaal AFGELAST!!!!!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 April koninginnedag vuurwerk te Veenendaal.
AFGELAST IVM GEBEURTENIS APELDOORN
Waar: Veenendaal
provincie : Utrecht
wie : XENA Vuurwerk
kailiber : Professioneel
tijdstip : 22.00 uur
wanneer: 30 april 2009

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Re: Veenendaal

Yes, gelukkig weer een vuurwerk show in het Veen, tijdens koninginnedag!:bigsmile:

Ik ben er bij!

Vuurwerk.pagina

Registered User

30april.jpg

komt uit het krantje van stichting "Oranjedag" Veenendaal

jaspertjuh

Registered User

Vanwege de vreselijke gebeurtenissen eerder vandaag in Apeldoorn is deze show afgelast.

"Veense festiviteiten gaan door, vuurwerk wel afgelast
donderdag 30 april 2009 13:17
VEENENDAAL - De festiviteiten in Veenendaal, met uitzondering van het vuurwerk, gaan ondanks de gebeurtenissen in Apeldoorn, gewoon door. Dat laat voorzitter Niek van Wakeren van de Stichting Oranjedag Veenendaal weten: ,,Het is heel verschrikkelijk wat daar gebeurd is, maar we kunnen hier niet alles stilleggen. Als het in Veenendaal gebeurd was, waren we wel gelijk gestopt."

http://www.veenendaalsekrant.nl/page...rk.358175.news

De enige Veense activiteit die geen doorgang vindt, is de vuurwerkshow. Deze zou om 22.00 uur plaatsvinden bij de Surfvijver, maar is in overleg met burgemeester Ties Elzenga afgelast.

Veertien mensen zijn in Apeldoorn gewond geraakt toen een auto met hoge snelheid door de afzetting heenreed. Het ongeval gebeurde voor de ogen van de koninklijke familie. In Apeldoorn zijn wel alle activiteiten stil gelegd."

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Afgelasting vuurwerk en Koninginnebal, negatief advies voor uitgaan

VEENENDAAL - Na het vuurwerk, waarvan al eerder in de middag bekend werd gemaakt dat het niet doorgaat vanwege de gebeurtenissen in Apeldoorn, is ook het Koninginnebal in theater De Lampegiet afgelast. Dat maakte het gemeentebestuur en Stichting Oranjedag Veenendaal rond half vijf bekend. Eerder werd nog gekozen om de middagactiviteiten door te laten gaan. De officiële avondactiviteiten worden nu stopgezet. Ook is overlegd met de horeca in Veenendaal. De ondernemers kan niets verboden worden, wel geeft het gemeentebestuur een negatief advies voor het uitgaan.

Inmiddels hangen op meerdere plekken in Veenendaal, waaronder bij het gemeentehuis, de vlaggen halfstok.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ben 30 april, s'midaggs langs de afschiet locatie gereden, om foto's te nemen van de opbouw.
Tenminste als dat mocht.

Maar toen ik daar eenmaal was, was de opbouw al een afbouw geworden.

Ik mocht wel foto's nemen, dus die post maar even.
Sorry voor het late posten, maar dit is me eerste vrije avond sinds dagen.

Ik wil Xena bedanken voor het mogen maken van de foto's.

DSC_1941.JPG

DSC_1937.JPG

DSC_1938.JPG

DSC_1939.JPG

DSC_1940.JPG

DSC_1942.JPG

DSC_1943.JPG

magnolia

Registered User
ik krijg een raar gevoel van deze foto s
het ziet er uit als opbouw maar je weet dat ze eigelijk iets anders aan het doen zijn :cry:

Bovenaan